Aký bude Battlefield Hardline na PC? |
Autori z Visceral sa rozpovedali o PC verzii Battlefield Hardline.
Autori z Visceral sa rozpovedali o PC verzii Battlefield Hardline. Verziu predstavil Mike Glosecki, ktorý sa pridáva k názoru, že PC je najlepšia herná platforma a taká bude aj jeho verzia hry. Dosiahli to hlavne tým, že hra nie je žiadnym portom a môže tak využiť špecifiká platformy a teda rôzne nastavenia grafiky, framerate a typy ovládania.
Dodávajú, že videli komenty, v ktorých ľudia píšu, že je to reskinovaný Battlefield, alebo, že by sa to nemalo volať Battlefieldom. Ale Mike hovorí, že samotný Battlefield je o vojne, tíme a stratégii, ktorú Hardline aplikuje na policajtov a kriminálnikov. Bude tu ako klasická Battlefieldovská zábava so 64 hráčmi v conquest móde, ale aj nové špeciálne módy ako Hotwire a Heist, k tomu pridávajú nové mechaniky ako takedowny, ktoré vám umožnia vypočúvať nepriateľov, zistiť pozíciu ich kolegov a aj získať lekárničky a náboje. K tomu je tam aj nové vybavenie ako omračujúca pištoľ a zbrane na telo. Vracajú sa aj klasické battlefieldovské zbrane ako zipline, grappling hook a tracking dart
Objavili sa aj komenty ako je hra menej taktická menej teamová. Tu je však taktika v samotnej akcií. Je to iná taktika ako v battlefielde, nejde len o zameranie a presnosť, ale využitie rôznych prostriedkov a hlavne tímu. Napríklad v mode Heist, kde získate oveľa viac ak sa navzájom pri prenášaní peňazí kryjete, V Crosshair,zase musíte pracovať ako tím, aby ste ochránili dôležitý cieľ. V hotwire musíte mať ďalšieho hráča, ktorý bude opravovať vozidlo zatiaľ čo vy jazdíte a lepšie je mať niekoľko ďalších, ktorí budú auto chrániť hlavne pre helikoptérami.
V samotnej PC verzii hra umožní vyššie rozlíšenie ako 1080p, ponúkne najlepšie filtrovanie textúr, najlepšiu kvalitu textúr, lepšie typy vyhladzovaní, nechýba nastavenie field of view, a samozrejme môžete ísť rýchlejšie ako 60 fps. Môžete hrať aj na troch monitoroch naraz a myš a klávesnica vám umožní najlepšie ovládanie pre fps hry.
K tomu autori dbali aj na stabilitu, čo bola dôležitá časť vývoja od začiatku a na optimalizácií pracovali dva roky, denne multiplayer hrávali a k tomu ponúkli dve bety pre všetkých, ktoré v dolaďovaní, ale aj upravovaní hry ešte viac pomohli. Nakoniec po vydaní hry nebude chýbať ani CTE prostredie, tak ako ho má Battlefield 4 a kde hráči skúšajú updaty ešte pred ich samotným zverejnením.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 14
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 38
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 72
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 24
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- RECENZIA: Keeper 33
- Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 už má prvé recenzie 29 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / Visceral Games Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|