Aký bude Battlefield Hardline na PC? |
Autori z Visceral sa rozpovedali o PC verzii Battlefield Hardline.
Autori z Visceral sa rozpovedali o PC verzii Battlefield Hardline. Verziu predstavil Mike Glosecki, ktorý sa pridáva k názoru, že PC je najlepšia herná platforma a taká bude aj jeho verzia hry. Dosiahli to hlavne tým, že hra nie je žiadnym portom a môže tak využiť špecifiká platformy a teda rôzne nastavenia grafiky, framerate a typy ovládania.
Dodávajú, že videli komenty, v ktorých ľudia píšu, že je to reskinovaný Battlefield, alebo, že by sa to nemalo volať Battlefieldom. Ale Mike hovorí, že samotný Battlefield je o vojne, tíme a stratégii, ktorú Hardline aplikuje na policajtov a kriminálnikov. Bude tu ako klasická Battlefieldovská zábava so 64 hráčmi v conquest móde, ale aj nové špeciálne módy ako Hotwire a Heist, k tomu pridávajú nové mechaniky ako takedowny, ktoré vám umožnia vypočúvať nepriateľov, zistiť pozíciu ich kolegov a aj získať lekárničky a náboje. K tomu je tam aj nové vybavenie ako omračujúca pištoľ a zbrane na telo. Vracajú sa aj klasické battlefieldovské zbrane ako zipline, grappling hook a tracking dart
Objavili sa aj komenty ako je hra menej taktická menej teamová. Tu je však taktika v samotnej akcií. Je to iná taktika ako v battlefielde, nejde len o zameranie a presnosť, ale využitie rôznych prostriedkov a hlavne tímu. Napríklad v mode Heist, kde získate oveľa viac ak sa navzájom pri prenášaní peňazí kryjete, V Crosshair,zase musíte pracovať ako tím, aby ste ochránili dôležitý cieľ. V hotwire musíte mať ďalšieho hráča, ktorý bude opravovať vozidlo zatiaľ čo vy jazdíte a lepšie je mať niekoľko ďalších, ktorí budú auto chrániť hlavne pre helikoptérami.
V samotnej PC verzii hra umožní vyššie rozlíšenie ako 1080p, ponúkne najlepšie filtrovanie textúr, najlepšiu kvalitu textúr, lepšie typy vyhladzovaní, nechýba nastavenie field of view, a samozrejme môžete ísť rýchlejšie ako 60 fps. Môžete hrať aj na troch monitoroch naraz a myš a klávesnica vám umožní najlepšie ovládanie pre fps hry.
K tomu autori dbali aj na stabilitu, čo bola dôležitá časť vývoja od začiatku a na optimalizácií pracovali dva roky, denne multiplayer hrávali a k tomu ponúkli dve bety pre všetkých, ktoré v dolaďovaní, ale aj upravovaní hry ešte viac pomohli. Nakoniec po vydaní hry nebude chýbať ani CTE prostredie, tak ako ho má Battlefield 4 a kde hráči skúšajú updaty ešte pred ich samotným zverejnením.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 56
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 33
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 30 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / Visceral Games Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|