Tahira: Echoes of the Astral Empire spojí príbeh, RPG prvky a ťahové boje |
Po rozpade medzihviezdneho impéria sa opustená teraformovaná kolónia pomaly vracia do pôvodného stavu.
Tahira: Echoes of the Astral Empire je epizodická ťahová taktická RPG, ktorej príbeh sa odohráva v kedysi čiastočne terraformovanej planéte, kolónii vyspelej civilizácie. Po kolapse medzihviezdneho impéria zostali obyvatelia kolónie uväznení vo svete, ktorý je ich domovom, ale bez vyspelých technológií sa pomaly vracia do pôvodnej, nehostinnej podoby.
Hráč preberá úlohu princezny Tahiry z Avestanu, malého kráľovstva ležiaceho na západ od Babylonu, posledného veľkomesta. Jej brat zomrel a z nej sa nedobrovoľne stala následníčka trónu. Strach z tohto osudu viedol k hádke s otcom a odchodu z Avestanu. Princezná rok cestovala po južných krajoch, keď k nej dorazila správa o zámere armády pokúsiť sa vrátiť ku hviezdam. Cestou ničí všetko, čo jej príde do cesty, a tak sa princezná musí okamžite vydať na cestu domov.
Tahira: Echoes of the Astral Empire previaže príbeh, RPG prvky a ťahové boje. Každý, alebo aspoň skoro každý boj by mal byť vďaka zasadeniu do určitého miesta príbehu niečím výnimočný. Hráč bude musieť čo najdlhšie ubrániť mesto, aby z neho mohlo utiecť čo najviac obyvateľov. V inom boji prepadne nepriateľské jednotky a pokúsi sa ich zneškodniť skôr, než budú môcť využiť svoju početnú prevahu. Mimo bojov bude princezná so svojimi vernými cestovať po zaujímavej krajine a spoznávať rôzne kultúry.
Hru vytvára malé trojčlenné nezávislé štúdio a producent a autor príbehu v jednej osobe čerpá inšpiráciu zo svojich potuliek po Turecku, Sýrii, Jordánsku, Izraeli, Nepále a Indii. Taktické boje sú zas inšpirované staršími hrami z handheldu Gameboy aj modernými titulmi XCOM: Enemy Unknown a The Banner Saga. Z XCOMu zrejme preberie hlavne systém levelovania a špecializovania princezniných spoločníkov.
Financie na dokončenie prvej epizódy sa autori pokúšajú získať na KickStarteri, vďaka čomu vieme, že prejdenie prvej epizódy by malo v priemere zabrať 4 až 5 hodín.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 47
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Whale Hammer Games Štýl: RPG / Taktická Web: domovská stránka hry |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|