Aký je nový Rainbow Six Siege? |
Ubisoft sa po zrušení príbehového Rainbow Six Patriots rozhodol vrátiť späť k základom série a teda do taktických multiplayerových bojov v titule Siege.
Ubisoft sa po zrušení príbehového Rainbow Six Patriots rozhodol vrátiť späť k základom série a teda do taktických multiplayerových bojov v titule Siege. Hra síce bude ma este aj kampaň, ale prioritou pre titul je multiplayer, ktorý práve v alpha verzii začína Ubisoft prezentovať.
Hra je viditeľne ešte nedokončená, ale napriek tomu ponúka stabilný multiplayer a ukážku rýchleho, ale zároveň taktického boja. V zápasoch dostanete jednu z dvoch strán a to obrannú, alebo zásahovú jednotku (Rainbow Six vs Raven Shield). Ak hráte za obrancov, vašou úlohou je zabarikádovať sa v dome, lietadle, alebo inde. Využijete na to ako nástražné systémy, tak aj dosky, ktorými zakryjete dvere a priechody. Zatiaľ čo obrancovia barikádujú, utočná jednotka v taktickej fáze vysiela kamerové drony na prieskum terénu, a ich úlohou je nájsť rukojemníkov ako aj zmonitorovať postavenie ozbrojencov.
Po taktickom prieskume začína samotná akcia. V nej má každú jeden život a teda treba útočiť pomaly a opatrne (a hlavne s jedným z parťákov, aby vás mohol v prípade zradnenia zachrániť). Obrancovia primárne čakajú schovaní a sledujú odkiaľ príde útok, špeciálna jednotka sa rozdeľuje a vyberá si okná, dvere, ktorými vtrhne dnu a začne čistiť.
Je to taktický a rýchly multiplayer, ktorý tu možno od pôvodných SWAT a Rainbow Six titulov chýbal. Možno je rýchlejší a akčnejší so všetkými explóziami a prerážaním stien, ale stále je tam nutnosť taktiky, keďže tu sa vojaci nenáháňajú po uliciach, ale bojujú v tesných a obmedzených priestoroch. Tu nie je potrebné utekať, je potrebné postupovať pomaly, hľadať alebo očakávať nepriateľov a mať hlavne dobre zvládnutý vybraný class. Každý má svoje silné stránky a špecifické zbrane a je určený na niečo iné a ak ste skoordinovaní s tímom bude ťažšie vás poraziť.
Z grafiky vidieť, že je hra v alpha štádiu, je síce rýchla, ale vizuálne nastavenia sú nízke a zatiaľ sa nedajú prestaviť. Ak nepočítame textúry, nie je to však škaredé, má však svoj art štýl a hlavne vidieť, že sa autori pohrali s deštrukciou a možnosťami vstupovania do budov a aj samotnou hrateľnosťou, kde to už teraz majú dobre doladené.
Celkovo má multiplayer z Rainbow Siege štýl, aký iné hry neponúkajú a možno pekne v štýle boja zlodejov a policajtov doplní Pay Day 2 a Battlefield Hardline.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 77
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- RECENZIA: Mafia: The Old Country 73
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 116
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- PS6 má byť výkonom na úrovni 9070XT, nový Xbox mierne vyššie, na úrovni RTX 5080 110
- DOJMY: Titan Quest II 32
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 45
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 103
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|