Guild Wars 2 a veľké zmeny v novej expanzii |
Špecializácie prehádžu systém rysov a elitné špecializácie otvoria cestu nekromancerom s obojručnými mečmi.
Guild Wars 2 čakajú veľké zmeny. Autori sa rozhodli prekopať systém "rysov", ktoré popri schopnostiach pomáhajú rozvíjať a špecializovať hráčske charaktery. Zavádzajú špecializácie.
Po rozšírení Heart of Thorns dostane každá profesia 5 základných špecializácií zhodných s doterajšími líniami rysov. Mimoriadne dôležitým krokom hráča v novom systéme bude výber troch, ktoré bude počas hrania ďalej rozvíjať. Ako príklad je uvedený elementalista, ktorý si vyberie tri z ponúkaných špecializácií na mágiu ohňa, vzduchu, zeme, vody a tajomna. Rozhodnutie neurobí naraz, špecializácie si bude vyberať postupne počas svojej cesty od prvej až po osemdesiatu úroveň.
Každá základná špecializácia so sebou automaticky prináša 3 menšie rysy slúžiace k definovaniu herného štýlu konkrétnej špecializácie. A s každou špecializáciu sa ešte spája aj 9 väčších rysov rozdelených na úrovne adept, majster a veľmajster. Z každej úrovne si hráč vyberie jednu, takže nakoniec bude mať 3 menšie a 3 väčšie rysy. Za príklad tentokrát poslúži elementalista, ktorý si za jednu zo špecializácií zvolil mágiu vody. Týmto výberom automaticky získal menšie rysy Sooting Mist, Healing Ripple a Aquatic Benevolence a sám si vyberie jeden adeptský, jeden majstrovský a jeden veľmajstrovský rys.
Autori týmto sledujú:
- oddelenie statov od rysov, vďaka čomu hráči budú môcť viesť vývoj postavy na základe rysov, nie iba na základe statov
- špecializovanejšie postavy - 9 rysov namiesto doterajších 7, a to vrátane jedného veľmajstrovského
- každý rys má byť silnejší a výraznejší
- nový systém má byť jednoduchšie pochopiteľný pre nových hráčov a nestratia sa v ňom ani hráči naraz rozvíjajúci niekoľko charakterov
- nezávislé rysy sa môžu ďalej rozširovať a zároveň pomáhať s balansovaním profesií a špecializácií
Zmeny sa dotknú aj previazania niektorých schopností s rysmi a prístupu k "profession rewards". Tie sa budú odomykať iba za hrdinské body získateľné skrz Hero Challenges (bývalé Skill Challenges), nebudú už teda naviazané na obsah.
Druhou veľkou novinkou sú elitné špecializácie, vďaka ktorým sa z rangerov stanú druidi a nekromanceri sa budú môcť oháňať obojručnými mečmi. Každý charakter si po dosiahnutí 80. úrovne bude môcť vybrať prakticky sekundárnu špecializáciu a pripraviť sa tak na prevzatie ďalšej role v rámci skupiny (healer, tank...). Napríklad ranger s elitnou špecializáciou druida získa možnosť používať obojručné palice i 6 nových schopností.
Treťou novinkou je nové povolanie - Revenant. Bojovník odetý v ťažkej zbroji bude využívať svoju energiu k nadväzovaniu spojenia so silami legendárnych bojovníkov. Revenantove schopnosti sa teda budú meniť na základe toho, s ktorou legendou bude práve prepojený. Pokým Legendary Dwarf Stance v ňom prebudí silu trpazličieho kráľa Ironhammera, Legendary Demon Stance mu prepožičia sily démona Myllyxa.
Autori toho ale pripravujú ešte viac a hra sa rozšíri o nový región The Heart of Maguuma, PvP režim Stronghold aj World vs. World režim Borderlands. Ešte nebol oznámený dátum vydania, ale NCsoft sa hrateľnou ukážkou pochválil už na marcovom Pax East.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 21
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 144
- Mafia: The Old Country dostala gameplay trailer 178
- Ako vyzerá GTA VI mapa? 50
- John Wick 5 film začne nový príbeh 43
- Mafia: The Old Country sa bližšie predstavuje v developer streame 92
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 253
- Porovnanie GTA V a GTA VI 93
- Mafia: The Old Country už má aj PC požiadavky 47
- Activision žaluje tvorcov toxického cheatovacieho softvéru pre Call of Duty 68 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: NCsoft / ArenaNet Štýl: MMO / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|