Luminous engine ukázal DX12 možnosti |
DX12 dokáže 6 až 12 násobne zvýšiť počet polygónov v scéne. Microsoft to ukázalo na novom tech deme zo Square Enix Luminous enginu
DX12 dokáže 6 až 12 násobne zvýšiť počet polygónov v scéne. Microsoft to ukázalo na novom tech deme zo Square Enix Luminous enginu Konkrétne to bolo nové demo WITCH CHAPTER 0 [cry], ktoré malo v scéne 63 miliónov polygónov a používa 8K x 8K textúry, čo je rovnako ďaleko nad možnosťami DX11 API. Dodávajú, že každý vlas je renderovaný ako polygón a má 50 rôznych shadrov. Tech demo na to používalo aj Nvidia Gameworks funkcie.
Microsoft sa pri jeho prezentovaní vyjadroval ako o funkčnej hre a aj keď to fungovalo na štyroch Nvidia Titan X kartách, ukázal, že grafiku, ktorú by sme donedávna považovali len za CGI, funguje pod DX12 realtime.
Square k tomu potvrdilo, že skúsenosti s týmto tech demom im pomôžu pri vývoji Final Fantasy XV. Prakticky to znamená, že FF XV práve dostala DX12 verziu a uvidíme, ako to pri PC a Xbox One využijú.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 102
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 44
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Nové zľavy pred Vianocami 17
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 32
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 86
- Článok: TCL 65'' C9K Mini LED TV 49
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis bude názov novej Tomb Raider hry 45
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 47
- Livestream z The Game Awards ocenení začne o 1:30 73 zobraziť viac článkov >
















