Luminous engine ukázal DX12 možnosti |
DX12 dokáže 6 až 12 násobne zvýšiť počet polygónov v scéne. Microsoft to ukázalo na novom tech deme zo Square Enix Luminous enginu
DX12 dokáže 6 až 12 násobne zvýšiť počet polygónov v scéne. Microsoft to ukázalo na novom tech deme zo Square Enix Luminous enginu Konkrétne to bolo nové demo WITCH CHAPTER 0 [cry], ktoré malo v scéne 63 miliónov polygónov a používa 8K x 8K textúry, čo je rovnako ďaleko nad možnosťami DX11 API. Dodávajú, že každý vlas je renderovaný ako polygón a má 50 rôznych shadrov. Tech demo na to používalo aj Nvidia Gameworks funkcie.
Microsoft sa pri jeho prezentovaní vyjadroval ako o funkčnej hre a aj keď to fungovalo na štyroch Nvidia Titan X kartách, ukázal, že grafiku, ktorú by sme donedávna považovali len za CGI, funguje pod DX12 realtime.
Square k tomu potvrdilo, že skúsenosti s týmto tech demom im pomôžu pri vývoji Final Fantasy XV. Prakticky to znamená, že FF XV práve dostala DX12 verziu a uvidíme, ako to pri PC a Xbox One využijú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 89
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 127
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38
- Predator: Badlands nečakane čerpá inšpiráciu zo Shadow of the Colossus 57 zobraziť viac článkov >