PRIHLÁS

STAR WARS KOTOR II: SITH LORDS

STAR WARS KOTOR II: SITH LORDS

9.3

Nová SW horúčka nám prichádza a otvára nám ju pokračovanie jedného z naj Star Wars titulov.

Recenzia

Star Wars Knights of the Old Republic II: Sith Lords vyšiel koncom roka a stihol ešte vianočnú horúčku. Som rád, lebo tak som si dokázal nájsť tých cca 40 hodín, ktoré táto hra bez problémov zhltne z hráčovho času. Vieme, že prvý diel získal mnohé ocenenia, bol hodnotený ako RPG hra roka a získal si pozornosť hráčov aj mimo fan klub SW vesmíru. Firma BioWare tak pokračovala v budovaní svojho dobrého mena a LucasArts podľa mňa úspešne osviežili SW legendu. Teraz tu máme toľko očakávané pokračovanie. Zatiaľ len pre platformu Xbox, no onedlho pribudne aj PC verzia. Obstojí KOTOR 2 v tak silnej konkurencii prvého dielu? Nedopadne ako mnohé iné dvojky v roku 2004, ktoré sklamali?

Najprv tu máme fakt, že o vývoj sa nezaslúžilo BioWare, ale Obsidian Entertainment. Hovorí vám to vôbec niečo? Firmu založili piati developeri "veteráni" (ako sa sami nazvali), ktorí sa zameriavajú na RPG hry novej generácie na PC a konzoly. Vegetia si niekde v Kalifornii a KOTOR 2, ak som dobre pochopil, je ich prvý dokončený výtvor. Ďalej pripravujú Neverwinter Nights 2, takže sa zdá, že okrem RPG, sú dvojky tiež ich cieľovou skupinou. V tom sa s nimi zhodujem :-). Takže neznáma firmička bez kreditu a druhý diel...

"Zničili sme všetkých rytierov Jedi, Stará Republika je zmrzačená, teraz nás už nič nedokáže zastaviť! Ale existuje jedna vec stojaca nám v ceste, posledný Jedi, ktorý si ešte musí vybrať svoju pravú úlohu v osude galaxie. Ak sa k nám pripojí na ceste Temnoty, tí ktorí bojujú po jeho boku, budú nasledovať. Ale ak sa vyberie cestou Jedi, tí ktorí sa k nemu pripoja, pocítia pomstu Temnoty!"

KOTOR 2 dejovo nadväzuje na udalosti jednotky s relatívne krátkym časovým odstupom. Päť rokov po mandaloriánskych vojnách a nasledujúcej občianskej vojne Jedi proti Revanovi a Malakovi, leží Stará Republika takmer v troskách. Mnohé svety sú po bombardovaní úplne zničené, iné majú mŕtvy povrch, politická situácia je vrcholne nestabilná a súperiace frakcie sa bijú o posledné zbytky moci. Jedi vymizli z galaxie a ostala len zášť. Nenávisť k Jedi pramení zo spomienok na aroganciu a nadradenosť Rady Jedi, ktorá odmietla zasiahnuť v čase Mandaloránskej agresie a umreli tak milióny na zničených svetoch. Nedôvera pramení z faktu, že najtemnejší Sithovia bývali kedysi rytiermi Jedi, ktorí prepadli Temnote a spôsobili následne zničujúcu občiansku vojnu, ktorá zdolala aj posledné nedotknuté svety. Zlo sa páslo dlhé roky na smrti, ktorá z týchto vojen vzišla. Dnes má Sith Lord Nihilus moc zničiť planétu jedinou myšlienkou. Celý živý svet prostredníctvom temnej stránky Sily. Život, ktorý na chvíľu zasýti jeho hlad po moci.

Star Wars KOTOR II: Sith Lords
Star Wars KOTOR II: Sith Lords
Star Wars KOTOR II: Sith Lords

 Najvyšší čas, aby sa objavil niekto, kto posunie udalosti jedným alebo druhým smerom, nie? Ako už spomenul hlboký hlas rozprávača v intre, len na hráčovi bude, akou cestou sa posledný Jedi vyberie a ako dopadne nakoniec celý príbeh. Príbeh v tomto pokračovaní je silný. Počas dlhého hrania som často zistil, že sa bavím viac, ako pri sledovaní posledného dielu SW v kine. Príbeh je natoľko lineárny, aby sa hráč v ňom nestratil  (ako sa mnohým stalo napr. v Morrowinde), na druhej strane natoľko spletitý, že vás dokáže pohltiť do svojho sveta na desiatky hodín. Nielenže sa dozvedáte stále nové veci, ale prakticky vývoj hry a galaxie ovplyvňujete svojimi rozhodnutiami, vývoj postáv okolo vás určujete voľbou dialógov a akcií. Začínate na ťažko poničenej lodi Ebon Hawk, v bezvedomí, v kritickom zdravotnom stave. Paradoxne najprv ovládate droida T3-M4 v akomsi úvodnom tutoriali, v ktorom sa zoznámite s ovládaním, vystúpite dokonca do voľného vesmíru a najmä sa droid postará o zakotvenie na najbližšej stanici Peragus. Následne sa preberiete na stanici v ošetrovacej nádrži, všade okolo mŕtvoly, nikde živej duše. Začína sa boj o prežitie, hrdina si nič nepamätá, už vôbec nie to, že je alebo bol Jedi. V stopách má Sith asasinov a nevie, ako sa dostať zo zapečatenej stanice. Stanica v asteroidoch je relatívne rozsiahla, keď to porovnám s niektorými planétami, ktoré neskôr navštívite. Pripojí sa k vám Kreia, záhadná žena, ktorá sa zdala byť lekárom mŕtva, preto ju nájdete v márnici. Živá je však dosť a stane sa vašou mentorkou, postupne bude odkrývať cestu späť k Sile. Sama Silu ovláda, hoci nie je Jedi. Viac prezrádzať nebudem, príbeh stojí rozhodne za to. Tak to sú už tri postavy hneď na začiatku, ktoré môžete ovládať.

"Na Sith akadémii Trayus sa Nihilus naučil hladu, Sion bolesti a Traya zrade."

Hranie KOTOR 2 by sa dalo popísať v troch častiach - dialógy, boje a behanie sem a tam. Behanie z miesta na miesto, vlastne putovanie po galaxii medzi planétami zvládnete v opravenej lodi Ebon Hawk, je len na hráčovi, ktorú planétu navštívi po zničení Peragusa II a udalostiach na Telose. Na výber sú Nar Shaddaa, Onderon a jeho veľký mesiac Dxun, Korriban a Dantooine. Neskôr sa dostanete aj na Malachor V a niektoré iné osudové lokácie. Každý svet je iný, na Korribane sú dávne hrobky a monumenty Sithov aj ich opustená akadémia, na Dantooine navštívite trosky Jedi enklávy a zárodok budúceho administratívneho centra, Nar Shaddaa je husto osídlená obria aglomeriácia, kde kvitne zločin a obchod, Dxun je iné meno pre divokú džungľu, Onderon očarí starými budovami a peknou kráľovnou. Na planétach sa pohybujete najviac po vlastných, hoci narazíte na rôzne vznášadlá a skútre. Tu pomôže Jedi schopnosť zrýchleného pohybu, ktorá skráti mnohé dlhé pochody na rýchly šprint, sprevádzaný efektným rozmazaním (blurom).

Ebon Hawk je docela veľká loď a postupne ju zaplníte svojimi nasledovníkmi, ktorých bude spolu 10. Postavy naberáte postupne s vývojom príbehu a je dobré vedieť, že aj na úvodnej voľbe postavy záleží, kto nakoniec bude v partii. Teda identifikoval som, že Disciple sa pridá len ak hráte so ženskou postavou, Handmaiden ak hráte s chlapom. Môj mužský Jedi len okomentoval Discipla vetou "Si mi akýsi povedomý", zato Handmaiden dala zahorieť citom tam, kde správny Jedi má mať kľud. Na postavách je dobré to, že akonáhle sú s vami, preberáte zodpovednosť za ich RPG vývoj, t.j. levelujete ich ako svoju hlavnú postavu, všetko dopodrobna vyberáte vy. Autolevel je tam podľa mňa na okrasu, pravý RPG fan vývoj určuje sám, no nie?

Oproti jednotke pribudol "vplyv" na postavy, ten získavate dialógmi s nimi, dozvedáte sa viac o nich a ich živote, v podstate platí, že ak odpovedáte podľa ich filozofie, tak ten vplyv získate. Jedi občas aj zaklame, pre dobrú vec. Záleží však aj na úrovni vašich atribútov, niektoré voľby v dialógoch sa objavia len vtedy, keď máte určitú úroveň inteligencie, múdrosti, všímavosti, schopnosti presvedčiť atď. Preto je dobré medzi cestami si s ľuďmi pokecať. Napríklad sa vám podarí niektorých naladiť takto na cestu svetla či temnoty, ako vám vyhovuje. Z Bao'Dura, tech-špecialistu, môžete dokonca spraviť Jedi Guardiana, bude pri vás neochvejne stáť v každej situácii. Na planétach kecáte aj s NPC postavami, tu často podľa vývoja dialógu získate questy alebo čo potrebujete na postup alebo sa pustíte do boja, ak si nedajú povedať. V dialógoch mi vadila jedna vec, že strom rozhovoru sa občas zamotal a môžete sa trocha zacykliť v tých istých otázkach a odpovediach, čo zdržovalo. Nemožnosť z dialógu priamo vyskočiť von trebárs klávesou back ma tiež štvala, musíte sa dopracovať v dialógu k tomu, že poviete napr. goodbye, nevermind a pod. Inak obsahom sú dialógy zaujímavé, celkom ľahko sa dá odhadnúť, ktorá odpoveď vás posunie na svetlú alebo temnú stranu ("môžme sa o tom najprv porozprávať?" oproti "budeš ma prosiť o život!"). Takže sa dá aj zasmiať. Ešte ma iritovali dialógy s expert droidmi, to sú tí, čo len pípajú a tak len počujete pípanie a čítate veci ako "dweeee-doo-teee-daaa", takže sa fakt dozviete veľa, ak neovládate jazyk droidov. Hlavná postava ho však ovláda a reaguje tak, že aspoň uhádnete, o čom konverzácia bola. Veľa vecí droid priamo prehrá z holozáznamu, takže vidíte aj počujete dobre.

Star Wars KOTOR II: Sith Lords
Star Wars KOTOR II: Sith Lords
Star Wars KOTOR II: Sith Lords

"Ak sa nepodarí Republike obnoviť Telos, zmarí to nádej na záchranu aj pre ostatné svety."

Boje sú prakticky totožné s pôvodným KOTOR, prebiehajú zdanlivo v reálnom čase, no sú kalkulované cez 20 strannú kocku na ťahy, zvažujúc všetky atribúty vás a účastníkov boja. Preto môžete v pauze (biela) zadať postupne príkazy na akcie a potom už len sledovať. Pohyby postáv sú cool, tie správne grády to dostane, keď poskladáte svoj svetelný meč a prípadne druhý do druhej ruky, pod útokom z blasterov, odrážajúc energetické strely, zrýchleným pohybom Jedi sa priblížite a začnete elegantne sekať na kusy protivníkov. Nádhera, dokonca mi nechýbali useknuté končatiny ani pach spáleného mäsa. Ktorí ste hrali jednotku, tak viete. V bojoch sa dvojka líši len tým, že pribudli rôzne formy boja so svetelnou zbraňou s poetickými názvami ako Makashi, Soresu, Ataru, Shien, Juyo atď. Tie vám majú dať výhody v niektorých typoch boja, napríklad prvá forma Determination je vhodná proti viacerým protivníkom naraz, iná má dať výhodu v odrážaní výstrelov z blasterov, ďalšia v sólo boji proti ďalšiemu Jedi, iná má byť vhodná pri využívaní Sily. V praxi si však ani moc nevšimnete, že tie formy sa nejako líšia (pohybmi postavy aj áno, ale účinkom skôr teoreticky).

RPG elementy sú v hre takmer totožné s pôvodným KOTOR, teda na začiatku si vytvoríte postavu muža alebo ženy, zvolíte z troch profesií, prvá sa orientuje na boj, tretia na používanie Sily a druhá je v rovnováhe. To isté zrkadlovo pre temnú stranu. Potom rozdelíte bodíky medzi atribúty (sila, obratnosť, inteligencia, múdrosť, konštitúcia, charizma), ďalej určíte skills (computer use, demolitions, stealth, awareness, persuade, repair, treat injury) a potom už len feats a force powers. Vravel som vám, že sa vám hodí angličtina? Jazyk, v ktorom budete hrať, musíte ovládať, inak bude celá sranda z hrania založená na náhode a to bude fakt zábava :-), ale späť k RPG. Pribudli niektoré nové feats a force powers, najmä však pribudla špecializácia profesíí, niekde po 16 leveli dostanete možnosť si vybrať, akou cestou sa ďalej budete uberať a tak môj pôvodný Jedi Sentinel sa stal aj Jedi Weapon Master, ktorý získal nové feats a bonusy pri bojoch. Dej hry to síce prakticky neovplyvní, ale máte dobrý pocit z tých nových feats, ktoré sú dostupné tej špecializovanej profesii.

Postava leveluje cez získané skúsenosti, tie pribúdajú z bojov a z riešenia questov a menších úloh. V Xbox verzii je aj pár fínt, ako si naberať určitou akciou nekonečné EXP alebo ako získavať svetlé body. Nie sú to fatálne bugy a hráč, ktorý neskúša, si ich ani nevšimne. Vtipné je aj levelovanie droidov, majú samozrejme iné feats ako živé bytosti, zabavíte sa určite. RPG systém v mnohom pripomína scifi variantu systému, ktorý použili aj v NWN, len je tak nejako prehľadnejší a jednoduchší pre hráča. Postavy majú vykalkulované aj vlastnosti ako fortitude, reflex, will, ktoré priamo ovplyvňujú najmä výkon pri boji. Prakticky všetky atribúty, skills, vlastnosti a aj niektoré feats môžete boostovať špeciálnymi predmtami, napríklad rukavice, ktoré zlepšia silu, obratnosť a zároveň prácu s počítačmi a opravovanie.


 Všetky postavy, ktoré máte na lodi (teda v partii), si môžete manažovať cez menu, kde ich vidíte tak dopodrobna ako hlavnú postavu, pekné je, že ak im oblečiete niečo nové, tak sa to hneď aj zobrazí na nich, ale tak to má byť. Pri obraze postavy máte aj alignment meter, t.j. na ktorú stranu sa postava prikláňa. Temné postavy majú pozadie postavy do červena, svetlé naopak do modra až belasa. Aj niektoré feats alebo force powers vám umožnia na NPC rozlíšiť, či sú dark alebo light práve podľa farebného obláčika okolo nich.


Star Wars KOTOR II: Sith Lords
Star Wars KOTOR II: Sith Lords
Star Wars KOTOR II: Sith Lords

 "Mandaloránske vojny sú minulosťou... Niekedy však minulosť ožije znova. Bude nasledovať ďalšie vraždenie pod vedením vrchného Mandalore? Kto sa im potom postaví, keď poslední Jedi sú minulosťou?"

Predmetov v hre sú stovky, zbrane strelné aj na blízko, všakovaké blastery (energetické, sonické, disruptory, omračujúce) a pušky, vibromeče, sekery a palice, prirodzene rôzne druhy svetelných mečov (klasický jednoručák, krátky jednoručák, obojručný s dvoma svetelnými čepeľami), brnenia, vizory na hlavu, rukavice, implantáty, opasky, štíty. Ďalej kadejaké granáty, míny, lekárničky, nástroje na opravovanie a súčiastky, hromady upgradov zbraní a brnení, skafander, chemikálie a komponenty. Ďalšia nová vec je totiž to, že každú jednu vec môžete na pracovnom stole alebo v labáku rozobrať na súčiastky alebo rozložiť na chemikálie! Z tých potom postavy môžu, každá podľa svojich schopností, poskladať nové veci! Napríklad rozoberiem nepotrebné míny rôznych druhov a získam tak chemikálie, z tých si spravím granáty, nejaký implantát, pár stimulantov a lekárničky. Alebo rozoberiem pár blasterov i brnení a postavím si upgrady na brnenie alebo zbrane. Počet komponentov, ktoré získate rozobraním alebo potrebujete na stavbu, záleží od úrovne postavy, ktorá maká pri pulte. Fakt dobré, lebo hoci predmety môžete predať obchodníkom a získať tak prachy, veľa vecí jednoducho nekúpite a tak je lepšie si ich vyrobiť. Vyrobené súčiastky potom môžete vkladať, teda upgradovať nimi svoje obľúbené predmety, ktoré tak získajú nové vlastnosti. Prakticky nekonečná variabilita. Do brnení sa vmestia maximálne dva upgrady, do strelných zbraní max tri (zameriavač, komora, energetický zdroj), do sečných tiež najviac tri, do svetelných mečov okrem základného kryštálu vojde ďalších 5 upgradov! Inventár sa tak môže stať neprehľadným, preto je dobré nepotrebné veci predať alebo rozobrať. Potom sa nestratíte. Na jednu vec však pozor, keď hráte, nie vždy pôjdete s tými istými postavami, preto niektoré predmety (unikátne alebo príliš drahé) nenechávajte trvalo na postavách, potom sa k nim tie aktuálne postavy nedostanú a vy tak môžte ostať so slabými zbraňami alebo úplne s prázdnymi rukami. Ja som hral tak, že brnenia mal každý svoje, niektoré zbrane, rukavice a vizory si však prehadzovali podľa potreby.

Hra ponúka prehľadnú automapu, na ktorej sú hlavné body zvýraznené bodíkmi, ktoré majú aj svoj popis. Prehľad questov nie je tiež zlý, priebežne podľa vývoja sa aktualizuje každý quest, takže takmer vždy viete, čo ešte kde treba. Avšak nie je tu výpis dialógov, takže mnohé veci si buď pamätajte alebo si niečo napíšte na papierik (odpovede na test v Sith akadémii, ID čísla nákladných lodí na Nar Shaddaa a pod). Questy sa dajú zoraďovať podľa času zadania, planéty a samozrejme zvlášť sú hotové a samostatne aktívne. Oproti takému Morrowindu to je prehľadné. Keď neviete, čo máte robiť (buď nemáte vlastný rozum alebo ste nesledovali dialógy), tak si pokecajte s postavami, dozviete sa viac. Najmä Kreia, Jedi Consular, je tá, ktorá vás posúva ďalej.

"Exile. Vyhnanec. Jedi, ktorý neposlúchol Radu. Jedi, ktorý šiel zabíjať po boku Malaka a Revana. Ten, ktorý už necíti Silu, akoby ho oslepili. A predsa rozhodne o osude svetov."

Grafická stránka hry je na xboxe takmer zhodná s prvým dielom, teda vysoko kvalitná s peknými svetelnými efektami. Antialiasing a anisotropické filtrovanie je štandardne vypnuté, dá sa to však zapnúť malou fintou. Hru niektorí hráči komentovali, že občas reaguje pomalšie ako prvý diel, ja som si všimol raz výrazné spomalenie, niekde pri konci v akadémii Sithov, keď tam bolo snáď 30 útočníkov naraz a k tomu to bolo v relatívne veľkom priestore. Ešte pri výbuchoch na začiatku na Peraguse, ale nič katastrofálne. Si vezmite, že zapnete si štít (pekný efekt na povrchu postavy), tasíte svetelný meč (krásne zelený), do toho vás Kreia podporí Silou (tiež kadejaké pekné efekty) a Bao'Dur tasí svoj svetelný obojručák (nádherne modrý), Sith vojaci pália z blasterov a Dark Jedi majú svoje červené svetelné meče, vôkol krásna príroda, trávička... vy to ani nestíhate sledovať, lebo ten boj je sám o sebe zaujímavý.

     

Pri dialógoch s NPC je viditeľné použitie využitie bumpmappingu, postavy hýbu perami koordinovane s tým, čo hovoria, navyše všetky efekty (oblečenie, štíty a pod), ktoré máte na sebe, vidíte aj počas kecania, dokonca keď vám vyprchá štít, zmizne pekne počas dialógu v čase, v ktorom má! Na druhej strane takmer všetky ženy (mimo vašu partiu) sú na jedno kopyto, akoby použili ten istý základ pre všetky (Atris, kráľovná, tie emzáčky s hadmi na hlave atď). Sú síce pekné, ale omrzia. (Tie zelené tanečnice s chobotmi na hlave, podmanivými pohybmi a medovým hlasom, ktovie aké by boli? hmmm). Muži sa podarili viac, asi najlepšie je spravený Bao'Dur a čierny kapitán na Onderone. Ebon Hawk premakali tiež pekne, potešia aj také detaily, že keď ste v prístave, tak zvnútra kokpitu vidíte cez sklo von.

Zo zvukovej stránky exceluje predovšetkým dabing. Tu je cítiť silný vplyv LucasArts, mnohé postavy z jednotky, ktoré stretnete, majú tie isté hlasy, dialógy sú nadabované na všetky vety, ktoré vám NPC vravia! Sú tam hodiny a hodiny dialógov. Keby ste všetko len počúvali a nečítali aj titulky, tak by sa herný čas natiahol o ďalšie hodiny. Ťažko súdiť, kto najlepšie nadaboval, Kreia je vynikajúca, tiež Atton, ale aj Atris ujde a nepochybne Bao'Dur a Visas, aj keď kecajú menej. Dialógy majú veľký podiel, popri príbehu, na pocite, že sedíte priamo pri natáčaní novej epizódy SW. Zaradoval som sa aj pri počúvaní mimozemšťanov, veľmi sugestívne, ak by som stretol emzáka, tak asi tak nejako by hovoril. Hudbu zvolili orchestrálnu, sú tam mnohé témy SW, ako podmaz je dokonalá, len občas som mal pocit, že nezvládali prechod pri dramatických scénach. Keď napríklad začal boj, občas to takmer skočilo do iného rytmu. Zvuky ambient aj zbraní sú tiež úžasné, výstrely blasterov ako originál (jeden mám doma, hehe) a svetelný meč krája vzduch snáď lepšie ako vo filme. Výbuchy, zvuky džungle, na pozadí zvuky rozhovorov a ruchu, nemám im čo vytknúť.

Minihry - podľa mňa často odporná háveď v hrách (česť výnimkám), ktorá odpútava od deja, nechýbajú ani v KotOR2. Sú tie isté, čo aj v prvej časti - pazaak kartová hazardná hra podobná pokeru a swoop race, preteky. Obom sa môžte venovať, získať tak pochybnú slávu a peniaze. A tiež nejaký ten exp. Niekomu urobia minihry dobre, mne by tu nechýbali. Pazaak najlepšie ohodnotil Atton, ktorý ho používal ako formu mentálneho štítu. A swoop race, podľa mňa hovadina. Ale veď ktorý pravý Jedi sa venuje swoop racingu, keď môže zachraňovať vesmír, že?

"Mojou odmenou bude, keď ukončíš môj život. Nedokážeš si predstaviť ten pocit, že konečne umriem. Bude to zároveň tvoja posledná lekcia."

Sith Lords sú výborným pokračovaním predchodcu, síce neprinášajú prevratné veci (aj keď to rozoberanie predmetov je fakt dobrý nápad), ale aspoň sa zbytočne nesnažia za každú cenu o originalitu, preto majú istých minimálne fanúšikov prvej časti. Veľmi silný, spletitý a originálny príbeh, aj keď s pár neobjasnenými vecami a zvratmi, ktoré vám vženú oheň do žíl. Obstojná grafika, vynikajúce ozvučenie, kvalitný a prehľadný RPG systém, vysoká hrateľnosť, desiatky hodín hrania... tak už nečakajte a vrhnite sa na to!

   

Ešte dodám, že v záverečných titulkoch po prejdení sú vypísaní aj ľudia pracujúci na PC verzii vrátane testerov, takže sa tešíme. Uvidíme, ako bude vyzerať PC verzia, najmä po grafickej stránke a či opravia tých pár nekritických bugov. Veď menu má hra typické pre PC hry, vrátane kvalitného ukladania pozície kedykoľvek (aj počas boja). Žiaľ, život mi strpčovalo a hrací čas natiahlo časté loadovanie lokácií, no hrôza. Aspoň, že to osviežili titulkami, ktoré sa tam striedali a slúžili ako taký nemý rozprávač. Snáď PC verzia vďaka väčšej kapacite RAM a rýchlejším diskom bude v tom nahrávaní lepšia.


napísal beholder 10.1.2005
Páči sa mi!
VIDEÁ Z HRY
KoTOR 2: Sith Lords
| KOTOR 2: SITH LORDS
[21.6.2004]
9.3
Používatelia
7.7
Ohodnotiť
STAR WARS KOTOR II: SITH LORDS
+ silný, spletitý príbeh
+ rozoberanie predmetov
+ ovplyvňovanie partie
+ strhujúci herný zážitok
- časté nahrávanie lokácií
- zopár chybičiek v príbehu (možno dvierka ku KOTOR3?)


RECENZIE HRÁČOV
9.2
TIDUS    5.6.2005
Sith Lords je hra v ktorej vnikame do takzvaneho posledneho Jedia v Galaxi.Rada jedaiov onho nema za...prečítať celé
8.6
MAK    23.5.2005
Zobudíte sa a neviete kde ste, kto ste, ani čo ste posledných pár hodín robili. Nie, nemáte ani kvap...prečítať celé
9.0
RAINBOW    4.5.2005
Star Wars. Fenomén, ktorý pozná asi každý. Spolu s tretím dielom prichádzajúcim do našich kín, prich...prečítať celé
PC
Xbox One BC

Vývoj: Lucasarts / Obsidian Entertainment
Štýl: RPG
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania:  február 2005
+ SLEDOVAŤ HRU

Mám

Čakám

Prešiel

Hrávam

Zoznam
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector ročenka 2019


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Skladanie pc (8)
Zdravím, kamoš chce zložiť PC a len tak predbežne ...
| Predám borderlands 3 standard ... (1)
Ahojte mám k dispozícií 1 kľúč od AMD Rewards na B...
| Ps classic: ovládače (11)
Chcem si dokúpiť ovládače, nech to môžme hrať viac...
| Division 2 ...mama problem s e... (1)
...mam problem s erorom MIKE-01 ..pls co s tym?...
| Herny notebook (4)
Zdravim...Rozmyslam nad Hernym NTB na hry a nejaku...
box
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk