SW KOTOR II: Sith Lords prvá recenzia

pridal spacejunker 6.12.2004 o 11:13 pod hry
HRY > NOVINKY >

Pokračovanie najlepšieho RPG minulého roku SW Knight of the Old Republic ležalo na pleciach vývojárskeho tímu Obsidian Entertainment zloženého zo skúsených členov zrušeného štúdia Black Isle. Očakávané druhé pokračovanie Star Wars Knights of the Old Republic II: Sith Lords určite nesklame fanúšikov prvého dielu. Prvá recenzia Xbox verzie na serveri IGN 9,3/10 to jasne dokazuje. Hlavný hrdina sa zobúdza v medicínskom centre na ťažobnej stanici. Ako vieme, hrdina je posledný žijúci Jedi, ktorý sa snaží opäť spojiť so Silou a idú mu po krku zabijaci. Príbeh Sith Lords vraj nie je dostatočne epický, aby predčil originál, ale je presvedčivý a dostatočne pútavý, aby vás prikoval na 45 hodín ku konzole. Novinkou je niekoľko bojových štýlov so svetelným mečom, ten však najprv treba nájsť (recenzentovi sa to podarilo za 17 hodín). Súbojový systém zostal nezmenený. Vývoj postavy nie je obmedzený levelom a každé jedno rozhodnutie ovplyvňuje okolie a dokonca aj partiu. V závislosti od sympatií svetlej alebo temnej stránky sa dostanete k iným informáciám a úlohám. Rozhodovaním dokonca ovplyvňujete aj každého člena partie a formujete jeho presvedčenie. Toto je nový prvok, ktorý nie je nutné využívať na dosiahnutie konca, odhaľuje však množstvo cenných informácií. Medzi planétami sa pohybujete na známej lodi Ebon Hawk a riešite nepredstaviteľné množstvo úloh. V recenzii si najviac kritiky odnieslo technické spracovanie, hlavne za dlhé nahrávacie časy, pokles fps, niekoľko drobných chýb a za dialógy, v ktorých postavy nevyjadrujú emócie a sú statické. SW KOTOR II: Sith Lords s vysokou znovuhrateľnosťou, ovplyvňovaním okolia a špičkovým soundtrackom pasoval server IGN za jedno z najlepších RPG pre platformu Xbox.

SW KOTOR II: Sith Lords prvá recenzia

Zaradené pod: xbox, ati

|Svet, ukrajina, vojny ... (19856)