Vývojári Red Dead Redemption cielia s ich ďalšou hrou na špičkový vizuál |
Na čom momentálne vývojári v Rockstar San Diego pracujú síce nie je celkom jasné, no na grafickom spracovaní si dávajú záležať
Štúdio Rockstar San Diego sa zapísalo do pamäti hráčov hneď viacerými titulmi, no medzi tie posledné patrí aj veľmi úspešná westernovka Red Dead Redemption. U nás si v recenzii odniesla maximálnu známku a snáď všetci by si želali vidieť pokračovanie. Od jej vydania však ubehlo už päť rokov a špekulácií o prípadnom druhom dieli bolo hneď niekoľko. Naposledy sme tu mali sériu informácií, podľa ktorých by sme sa odhalenia mohli dočkať na E3. Tá je už doslova za dverami, takže na overenie spomínaných detailov nebudeme musieť dlho čakať
Isté je tak zatiaľ iba to, že v Rockstar San Diego na niečom pracujú. Podľa najnovšej pracovnej ponuky Rockstaru sa však bude táto záhadná hra pýšiť špičkovým grafickým spracovaním. Konkrétne hľadajú skúseného grafického programátora, ktorý by mal dotlačiť súčasnú technológiu na samotný okraj jej možností. Kandidát na túto pozíciu by tak mal zvládať nasledujúce veci: "vývoj novej a vylepšovanie súčasnej grafickej technológie (rendering, nasvietenie, tiene, shadery, manažment scén a ďalšie), pomocou ktorej by mal byť dosiahnutý špičkový vizuál. Ďalej bude pracovať s ostatnými na rozšírení next-gen grafických nástrojov v rámci technológií nasvietenia, renderovania a špeciálnych efektov".
Okrem teda výborného grafického dizajnéra hľadajú ľudí, ktorí majú skúsenosti s programovaním siete a to špecificky pre hru s prvkami otvoreného sveta. Takýto človek dostane za úlohu zapracovať do hry dynamický multiplayer po všetkých stránkach hrateľnosti.
Ak by ste však začali mať pochybnosti, že nás chcú opiť vizuálom a hrateľnosť presunuli na druhú koľaj, môžete zostať pokojní - hľadajú totiž posily aj do tímu, ktorí má na starosti hrateľnosť ako takú. Talentovaní vývojári budú mať na starosti pokročilejšie mechaniky postáv, hrateľnosti, prepracovanú AI, ktorá dokáže plne zapadnúť do otvoreného sveta a súčasťou má byť aj husto zaľudnený svet. V ponuke sa navyše špeciálne spomínajú konzoly PS4 a Xbox One.
Vzhľadom na ponúkané pracovné pozície je pravdepodobné, že vývoj hry nie je v tak pokročilom štádiu, aby sme mohli s vydaním počítať do roka. Každopádne, od E3 nás delia už iba tri týždne, po nej snáď budeme vedieť viac.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 146
- Aký je Fallout seriál? 166
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 56
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 40 zobraziť viac článkov >