Bývalí vývojári BioShock pracujú na novej hororovej hre, zahráme si v nej za slepú ženu |
Po zatvorení Irrational Games sa niekoľko vývojárov spojilo a vytvorili nové indie štúdio, ktoré práve predstavilo svoju prvú hru
Štúdio, ktoré stálo za úspešnou sériou BioShock, postihlo začiatkom minulého roka veľké prepúšťanie. Jeden zo zakladateľov štúdia totiž oznámil, že štúdio ako-také sa prestane zameriavať na vývoj veľkých hier a prejdú na menšie projekty, určené primárne na digitálnu distribúciu. Vývojári, ktorí boli zasiahnutí týmto prepúšťaním, však tvorili veľmi dobrú partiu, takže lúčenie nebolo ani náhodou na ich zozname plánov. Rozhodli sa preto vytvoriť svoje vlastné indie štúdio, ktorému dali meno Deep End Games.
Svojho tvorivého ducha nenechali príliš dlho odpočívať a pustili sa do tvorby vlastnej hry, ktorú nám práve predstavili. Ide o hororovú hru s názvom Perception, v ktorej sa dostaneme do role slepej ženy. Tá sa musí s týmto handicapom dostať von zo sídla Echo Bluff, pričom po celý čas jej znepríjemňuje život neznáma sila, ktorú pomenovala jednoducho "Presence". Aj keď pôvod tejto sily nie je známy, ide o poriadneho schizofrenika - raz vystupuje s hlasom ženy, inokedy zase s hlasom muža. Ak by ste však mali pochybnosti, ako vôbec môžete hrať hru za slepého človeka, tu je odpoveď - pomocou zvukov. Napríklad pri chôdzi si pomáhate s vychádzkovou palicou, s ktorou ak buchnete, na chvíľu sa pred vami zjaví vizualizácia okolitého prostredia.
"Nemáte zbrane, ani žiadne magického schopnosti a všetky tie veci. Všetko čo môžete robiť, keď vás práve naháňa, je utekať. Niekde sa skryť, napríklad v skrini alebo pod posteľou, a modliť sa, že si vás nenájde. Celé napätie v tejto hre sa zakladá na tom, že vidíte iba pomocou zvukov. Takže si dvakrát rozmyslíte, kedy zhodíte tú vázu dole schodmi, aby ste zistili, čo sa tam dole deje, kedže hlukom môžete veľmi ľahko prilákať Presence" - povedal vedúci projektu, Bill Gardner, pre server GameSpot.
Aby sa však tento projekt vôbec dostal do reálnej podoby, musí si prejsť kampaňou na Kickstarteri. Autori v nej žiadajú $150 000, pričom vydanie je naplánované na rok 2016. V prípade úspechu je istá iba PC verzia hry, no vydanie na konzolách nie je úplne vylúčené.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Článok: Nintendo Switch 2 55
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Nové mega zľavy spustené 37
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 26
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Deep End Games Štýl: Adventúra
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|