Detaily a obrázky zo Space Hulk: Deathwing, FPS z univerza Warhammer 40,000 |
Príbehová kampaň sa bude dať hrať sólo aj kooperatívne. Cesta k prežitiu povedie cez spoluprácu, taktizovanie a odomykanie nových schopností.
Vývoj Space Hulk: Deathwing pomaly vbieha na cieľovú rovinku a priaznivci univerza Warhammer 40,000 sa môžu pomaly začať tešiť na prvú FPS z tohto univerza za veľmi dlhú dobu. Vydavateľstvo Focus Home ho so sebou berie aj na výstavu E3, ale mnoho detailov nám odhaľuje už v predstihu. Hre sa od roku 2013 venuje málo známe štúdio Streum On, ktorému však pomáha skúsenejšie Cyanide Studio (Blood Bowl, Styx: Master of Shadows).
V hre preberieme úlohu jedného z členov špeciálnej jednotky Deathwing patriacej k légii Dark Angels, oblečieme si legendárne brnenie Terminator a navrch využijeme aj naše psyonické schopnosti. Aj to však môže byť primálo, pretože našim nepriateľom ukrytým na (nie celkom) opustenej lodi budú extrémne nebezpeční genestealeri. Strieľačka z pohľadu prvej-osoby bude obohatená o vývoj hraného charakteru, ktorému sa budú vylepšovať zručnosti, odomykať nové schopnosti a cestou nájde aj pár zaujímavých kúskov výstroje. V štyroch stromoch schopností sa budú Fervor Points vymieňať za prístup k silnejším zbraniam, mocným relikviám, novým silám a zlepšeniu schopností.
Okrem sólo hry sa môžeme zapojiť aj do kooperatívneho režimu založenému na spolupráci rôznych tried bojovníkov koordinovaných knihovníkom, vodcom jednotky. Každý hráč sa ujme jednej z úloh a špecializácie v rámci tímu plniaceho ciele a postupujúceho naprieč príbehom. V sólovej hre nám automaticky pripadne postavenie knihovníka a o spolubojovníkov sa postará umelá inteligencia. Útoky nepriateľov sa budú stupňovať na základe úspechov tímu. Hladký prechod úrovňou genestealerov naštve a budú sa vrhať do bojov o to divokejšie a častejšie, ale ak sa dariť prestane, intenzita útokov poľaví. Hráči tak budú musieť byť neustále v strehu, ale nikdy by nemali byť nekompromisne pohltení novou vlnou nepriateľov.
Space Hulk: Deathwing je vyvíjaný pomocou Enreal enginu 4 a mali by sme sa ho dočkať ešte tento rok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 189
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 263
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Focus Home Interactive / Streum On Studio Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|