Warner Bros vedel o stave PC verzie Batmana |
Anonymné zdroje už potvrdzujú, že Warner vedel o stave PC verzie Batmana mesiace pred vydaním a napriek tomu ho vydal.
Anonymné zdroje už potvrdzujú, že Warner vedel o stave PC verzie Batman: Arkham Knight mesiace pred vydaním a napriek tomu hru vydal. Nakoniec hovoria to sami testeri z QA tímu Warneru. Približujú stav hry a to nie len stav PC verzie, ale aj konzolovej, pre problémy ktorej nakoniec bola PC verzia odsunutá na vedľajšiu koľaj.
Rocksteady totiž podcenilo nextgen konzoly a dlho na nich nevedeli Arkham Knight rozbehať, aj preto bola hra odkladaná najskôr z októbra na marec a potom z marca na jún. Rocksteady bolo úplne nepripravené na to, aký ťažký je vývoj na nové konzoly a náležite sa jej potom museli venovať, čím postavili PC na vedľajšiu koľaj a nakoniec presunuli do externého štúdia. Dokonca aj Warner testeri mali prioritu konzolovú verziu, kde 90 z nich bolo určených pre konzoly, 10 pre testovanie PC. Nakoniec ani konzolová verzia nie je plne doladená.
Hovoria, že nahlasovali tisíce chýb špeciálne pre PC verziu a jej framerate, s textúrami a špeciálne s Batmobilom, ktorý vždy úplne "posral" veci na PC. Nakoniec, ak ste hrali aj viete, že dokáže znížiť framerate aj pod 10 fps. K tomu testeri potvrdili, že PC verziu testovali výhradne v 720p rozlíšení, čo aj naznačuje náležité výkonové problémy pri vyšších rozlíšeniach. Akoby to nestačilo, Rocksteady sa tak bálo leakov príbehu, že obišlo tradičné firmy na testovanie PC hier, ktoré majú už pripravené rôzne konfigurácie rôzne podmienky a má s tým skúsenosti.
Arkham Knight je najväčšia hra, akú Rocksteady spravilo, a teraz prvýkrát pridali otvoreným svet, čo samozrejme počty chýb rozšírilo. Aj testovanie bolo iné ako pri lineárnych alebo menších hrách. Testeri voľne prechádzali mesto a, ako hovoria "bugovali", čo sa dalo, našli aj 100 chýb za deň. Vývojári by to aj fixovali, ale sami mali problém s dokončením hry a tak boli neuveriteľne pomalí. Až keď bola hra dokončená, začalo sa to znižovať, ale to už testerom museli prikázať, čo môžu bugovať a čo nie, aby to stihli dohnať.
To, že priorita Warneru nie je PC, sme už videli pri Mortal Kombate, ale testeri hovoria, že ako dopadne PC verzia je primárne na samotnej vývojovej firme. Napríklad, ak má firma kvalitné PC zázemie, skúsených vývojárov, hra od nich dopadne dobre. To sme videli pri Shadow of Mordor alebo Dying Light, akonáhle to má prebrať iná firma, už to je problém. Napríklad Mortal Kombat X bol pre High Voltage Software príliš náročný, dostali viac, ako mohli zvládnuť. Úplne rovnako to bolo aj pri externej firme pri Batmanovi, kde bol navyše PC port zverený konzolovej firme Iron Galaxy Studios.
Zdroje hovoria, že to nie je nič nové, veľa týchto najímateľných firiem pripraví slabý port, keďže majú tendenciu príliš veľa nasľubovať a ich výsledky sú často chabé. Dodávajú, že je to nemonitorovaná časť herného biznisu, ale v zásade, ak už hru dostane neskúsená externá firma, port dopadne oveľa horšie ako keby ho robili pôvodní autori, tí sa totiž v kóde vyznajú, vedia čo optimalizovať, čo upraviť a doladiť. Ale samozrejme musia, mať čas a aj skúsenosti s PC.
Vždy, samozrejme, aj samotný vydavateľ musí mať na PC verzii záujem a nie ju vypustiť, lebo si myslí, že to "stačí." Tak to bolo aj v prípade Warneru, tiež vedel, že verzia je nedokončená, ale myslel si, že to nie je také zlé a preto hru vydal.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Armáda SR nakupuje konzoly, Call of Duty a ďalšie hry za 40 000 eur 74
- Battlefield 6 ukázal prvý trailer s kampaňou 91
- Battlefield 6 ukazuje gameplaye z pre-aplha testu 94
- Sony pravdepodobne začne vydávať exkluzívne PlayStation hry na Xbox a Nintendo Swi 154
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 75
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 95
- Battlefield 6 sa predstavil prvým trailerom 73
- Hangar 13 už pracuje na ďalšej Mafii, hoci The Old Country ešte nevyšla 31
- Death Stranding 2 po mesiaci prináša prvé štatistiky 66
- RECENZIA: Achilles: Survivor 10 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Warner Bros / Warner Bros Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|