Square Enix vedelo, že hráči budú Xbox exkluzívnosťou Tomb Raider sklamaní |
Bolo to vraj veľmi ťažké rozhodnutie, ale ponuka Microsoftu sa nedala len tak odmietnuť.
Reštart videohernej série Tomb Raider potešil srdcia mnohých fanúšikov, ktorí si prvé odvážne kroky populárnej Lary Croft vychutnali na svojich domácich platformách, či už dávajú prednosť PC alebo niektorej z konzol od Sony alebo Microsoftu. O to viac boli mnohí hráči rozčarovaní, keď z vlaňajšieho Gamescomu prišla správa o exkluzívnom vydaní pokračovania Rise of the Tomb Raider na Xbox One a staršej konzole Xbox 360. Vlna nespokojných reakcií bola promptne oslabená prezradením informácie, že exkluzivita je časovo obmedzená a skôr či neskôr sa dočkajú aj majitelia PS4 a herných PC. Teda, ak si kvôli Lare Croft nie sú ochotní kúpiť Xbox One.
Dnes už vieme, že Lara dorazí na PC niekedy počas prvého štvrťroka 2016 a na PlayStation 4 až pred Vianocami 2016, teda rok po vydaní na konzolách Microsoftu. Generálny riaditeľ západnej pobočky Square Enix týždeň po tejto správe pridáva malé ospravedlnenie s vysvetlením, že neradi sklamali tak obrovské množstvo priaznivcov, ale ponuka, akú predložil Microsoft, by sa odmietala veľmi ťažko.
"Iba dúfam, že si fanúšikovia uvedomujú, že to pre nás vôbec nebolo jednoduché rozhodnutie. Na tejto úrovni trvá každé rozhodnutie dlho a tomuto sme venovali veľmi, veľmi veľa pozornosti. Vedeli sme, že na krátku dobu sklameme veľa fanúšikov."
Square Enix sa však nakoniec rozhodlo ponuku prijať, pretože Microsoft teraz Rise of Tomb Rider ako "svojej" hre zabezpečí mnoho pozornosti a pomôže posilniť povedomie o nej i hodnotu celej značky a nakoniec by sa všetci hráči mali dostať k výbornej hre.
"Chceme zabezpečiť rast a dlhodobú budúcnosť značky Tomb Raider, posunúť ju na vyšší level a Microsoft nám svojou dôverou, nadšením a silou veľmi pomôže. Skutočne verím, že takto sa nám podarí pripraviť úžasnú hru, ku ktorej sa budú ľudia radi vracať roky a roky po vydaní."
Microsoft hre venoval veľký priestor aj na svojej nabitej E3 konferencii, kde ukázal dlhý trailer a hru prezentoval ako súčasť päťlístka svojich top hier zloženého z Halo 5: Guardians, Forza Motorsport 6, Fable Legends, Gears of War 4 a práve Rise of Tomb Rider. Lara Croft sa takto zároveň oblúkom vyhne svojmu priamemu konkurentovi Dakeovi a jeho Uncharted 4: A Thief's End.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 157
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 56
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 57
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- Bethesda pripravuje niekoľko Fallout hier 59
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 40
- Prichádza limitovaná edícia PS5 konzoly s témou Ghost of Yotei 53 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC PS4 Xbox 360 Vývoj: Square Enix / Crystal Dynamics/Nixxes Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|