Vývojári vesmírnej hry Stellaris opísali v novom vývojárskom denníku fungovanie planét |
Už deviaty denník venovali fungovaniu planét a ako ich bude možné od seba odlíšiť
Vesmírna hra Stellaris bola oznámená v auguste tohto roka na Gamescome a autori začali len pred pár týždňami s vydávaním vývojárskych denníkov, v ktorej podrobne opisujú rôzne časti hry. Dnes zverejnili už deviaty, v ktorom nám vysvetlili, ako fungujú planéty.
Každá obývateľná planéta je poskladaná z dlaždíc - blokov - určitého predmetu. Tieto dlaždice je možné upravovať - napríklad blok s horami je možné odstrániť, čím získame viacej miesta a môžeme pridať populačnú jednotku (Pop). Rovnakým spôsobom môžeme na planétu pridať napríklad aj budovy, optimalizovať miesto a zvýšiť efektivitu. Planéty sa od seba môžu, pochopiteľne, aj líšiť, a to viacerými spôsobmi. Či už ide o druh vegetácie, veľkosti formy života, oceánov či ďalších potrebných zdrojov. No a konkrétne suroviny sú generované a pridávané na planéty náhodne, podľa vopred určených nastavení. S určitosťou tak budete musieť navštíviť viacej planét alebo aj galaxií, aby ste získali všetky suroviny, ktoré budete potrebovať.
Suroviny sa navyše nachádzajú aj na neobývateľných planétach, a to na ich obežnej dráhe, kde je možné dosadiť stanicu pre ich ťaženie. Autori nakoniec prisľúbili, že sa v niektorom ďalšom denníku bližšie pozrú na vzácne surovíny.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 110
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 201
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 95
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 134 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Paradox Interactive / Paradox Development Studio Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














