Bývalý člen Naughty Dog na mikrotransakcie: za dobrú prácu by ste mali zaplatiť |
Situáciu vidí tak, že mikrotransakcie berú hráči už všeobecne ako niečo negatívne, čo podľa bývalého člena štúdia nie je správne
Eric Monacelli pracoval v minulosti v štúdiu Naughty Dog, kde mal na starosti komunitu a veci okolo nej, pričom v súčasnosti pracuje v Infinity Ward. V aktuálnom rozhovore pre server MCV sa však vyjadril k nedávnym negatívnym reakciám na oznámenie Naughty Dogu, že v Uncharted 4: A Thief's End budú prítomné mikrotransakcie.
"Mikrotransakcie sú zvyčajne negatívnym prvkom v hernom priemysle. Ak si dobre pamätáte, pred pár rokmi boli ľudia nadšení, ak predali brnenie pre koňa (Oblivion). Je to niečo, čo tu bolo stále. No ak je daný obsah dosť dobrý a vy by ste za neho chceli platiť, tak prečo nie? To je celá podstata". Ďalej nadviazal na mikrotransakcie The Last of Us a reakcie hráčov, ktorí argumentujú, že sa týmto spôsobom úmyselne zdržuje vydanie obsahu, ktorý neskôr pribudne vo forme DLC: "Veľakrát počujem ľudí hovoriť: Je to niečo čo odstrihli z hry, aby ste za to neskôr mali zaplatiť. Ale nie je, často to tak nie je".
"Dobrý príklad takéhoto orezania je burst rifle v The Last of Us. Veľa ľudí si myslelo, prečo si pýtajú peniaze za zbrane? No po našom prieskume sme zistili, že veľa hráčov má problém dostať sa do hry po prvýkrát, a tak sme chceli dať ľuďom zbraň, ku ktorej sa môžu veľmi jednoducho dostať a teda v podstate ide o určitú pomoc. Boli tu taktiež ďalšie zbrane, ktoré si mohli kúpiť skúsenejší hráči, no to je len na nich. Ľudia majú rôzne názory a môj je, že čím viac práce sa vloží do DLC, tým viac by ste mali byť ochotní zaň zaplatiť. Napríklad The Last of Us: Left Behind bolo ďalšou hrou. Je to práca a mali by ste za ňu zaplatiť"
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 110
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 201
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 95
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 138 zobraziť viac článkov >













