Ako je rozdelený trh s hrami? V ktorých oblastiach bude rásť? |
Analytická firma sa bližšie pozrela na vývoj tržieb v hernom biznise od tohto roka do roku 2020
HRY > NOVINKY >
Analytická firma sa bližšie pozrela na vývoj tržieb v hernom biznise od tohto roka do roku 2020. Čakajú nárast mobilných tržieb, nárast PC titulov, či už klasických alebo online titulov, MMO-MOBA štýlu, rovnako sa objaví nový segment VR hier a rozšíria sa AR hry. Veľký pokles čakajú v konzolovom segmente.
Najväčšie trhy hier budú v roku 2020 USA, Čína a Japonsko. Veľké sú aj UK, Južná Kórea. Celkovo do roku 2020 narastie trh o 22 percent na 115 miliárd dolárov. Len samotná VR spraví skok z nuly na 10 miliárd.
Podobne esporty veľmi narastú, čo dopĺňa aj druhá analytická anlýza. Tie totiž posledné roky dostávajú veľký rozmach a to hlavne vďaka MOBA hrám, ktoré masívne expandovali pôvodne strategickú a fps esports scénu.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 118
- Nové mega zľavy spustené 43
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 90
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 26
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 45
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu 60
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 112 zobraziť viac článkov >