Prečo by mali byť MMO iba v 3D?

Budúci mesiac na Steame nájdete 2D platformovku StarBreak s masívnym multiplayerom.

pridal roberto 12.4.2016 o 6:27 pod hry
Prečo by mali byť MMO iba v 3D?

HRY > NOVINKY >

Mali by byť MMO hry 2D a sidescrollovacie? To nie je tá správna otázka. Správny nezávislý vývojár sa opýta: "Prečo nie?" Crunchy Games pripravilo náročnú sci-fi roguelike akčnú platformovku a do jej sveta môže naraz vpustiť veľkú skupinu hráčov. StarBreak vyjde 10. mája na Steame a autori na svojej webstránke uvádzajú, že na jednej obrazovke by sa teoreticky mohlo naraz nachádzať až 100 hráčov. Veľmi praktické by to ale nebolo, keďže by tak vznikol dokonalý chaos, takže reálne číslo bude asi nižšie.

Príbehové pozadie sa odvíja od momentu, keď už technologicky neuveriteľne pokročilé ľudstvo pritiahlo pozornosť najnebezpečnejšej veci vo vesmíre nazývanej The Watcher. Iba hŕstka ľudí sa zachránila útekom a o celé veky neskôr sú ako-tak pripravení udrieť späť. Hlavný hrdina umiera hneď v tutoriale, ale pokračuje v existencii ako umelá inteligencia. Tá sa dá nahrať do mechanického bojovníka s úlohou zasadiť nepriateľovi čo najbolestivejšiu ranu a vrátiť sa späť. A ak to s návratom nedopadne podľa predstáv, umelá osobnosť sa jednoducho nahrá do ďalšieho tela.

Vesmírna stanica vyrába niekoľko rôznych variant bojovníkov, ale na začiatku bude odomknutý iba jeden. Ďalšie sa nebudú otvárať mikrotransakciami, ale plnením náročných misií. Hra je úmyselne navrhnutá tak, aby bola pre nováčika veľmi ťažká a progres okrem odomykania bojových oblekov spočíva hlavne v zlepšovaní vlastného skillu. Po vybraní obleku si hráč vyberie misiu/lokalitu a otvorí sa mu portál do práve procedurálne vygenerovanej krajiny. Portál zostane nejaký čas otvorený, takže ho bude môcť nasledovať jeho partia. A keď sa po chvíli uzavrie, zostávajú bojovníci odkázaní iba sami na seba a čaká ich mnoho nepriateľov, mini-bossov a na konci úrovne samozrejme veľký boss. Cestou ešte môžu pozbierať loot a zlepšiť si tak výstroj. Hrať sa bude na PC, Macu aj Linuxe.





Prečo by mali byť MMO iba v 3D?  Prečo by mali byť MMO iba v 3D?  Prečo by mali byť MMO iba v 3D?
Prečo by mali byť MMO iba v 3D?  Prečo by mali byť MMO iba v 3D?  Prečo by mali byť MMO iba v 3D?
Páči sa mi!

Zaradené pod: platformer






Prečo by mali byť MMO iba v 3D?
PC

Vývoj: Crunchy Games
Štýl: MMO / Akcia
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 10. máj 2016
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (3)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19831)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk