Metroid: Other M si už zahráte aj na Wii U |
Nintendo rozšírilo knižnicu Virtual Console titulov z Wii na Wii U o jeden z klenotov, ktorý zapadol prachom
Séria Metroid už dlhé roky sprevádza konzoly Nintenda a jej akčná odbočka Metroid Prime patrí k tomu najlepšiemu, čo žáner FPS na konzolách kedy priniesol. Je ale smutné, že sme sa doteraz nedočkali pokračovania na Wii U, ktoré by podobnú hru potrebovalo ako soľ. Zahrať ste si ju tam mohli len vďaka spätnej kompatibilite, pričom neskôr trojka pribudla aj do Virtual Console ponuky na Wii U. A teraz si fanúšikovia série môžu užiť aj ďalší Metroid.
Metroid: Other M vyšiel v roku 2010 a bol niečim iným. Nintendo už nechcelo ďalší Príme, aj keď sa rozhodne jeho dedičstva nechceli vzdať. Zároveň chceli odkázať na korene série, ale aj priniesť niečo nové. A to celé hodili na plecia Team Ninja, pričom o herné cutscény sa starali D-Rockets. A výsledok bol síce iný, ale stále skvelý. V dobe vydania si od nás hra odniesla 9/10. Bodovala netradičným a skvele podaným príbehom, znovuhrateľnosťou, mixom 2D a 3D hrateľnosti a dizajnom levelov, aj keď bola hra viac lineárna.
Vo Virtual Console sa nič z toho nemení. Hra je stále tá istá, len ju novší hardvér trošku vylepší. Dôležité je, či sa na hre a jej mechanizmov nepodpísal zub času. A aj keď to v niektorých prípadoch môže byť pravda, v tomto, našťastie, nie. Už úvod vás strhne. Príbeh hry sa odohráva po udalostiach v Super Metroid a hlavná hrdinka Samus sa ocitá uprostred boja s Mother Brain. Explozívne intro vás posadí na zadok a stále vyzerá perfektne, pričom odštartuje naozaj na pomery značky Metroid netradičný zážitok.
Pri samotnom hraní už ale zub času badať na vizuálnej stránke. Samus síce stále vyzerá aspoň obstojne, zubaté okraje si ale nejde nevšimnúť. Našťastie to vyvažuje variabilná hrateľnosť, ktorej nechýba akcia, riešenie hádaniek a ani prvky skákačiek. Pre ovládanie aj na Wii U použijete iba Wiimote, s GamePadom hru ovládať nejde. Wiimote navyše používate v oboch polohách. Pri platforming časti a 3rd person akcii ho máte vertikálne, pri FPS pasážach ho zas držíte vertikálne a mierite ním na TV. Navyše je fajn, že hru môžete hrať ako na TV, tak aj na displeji GamePadu (stále mierite na Sensor bar), ak niekto "okupuje" vašu TV.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle 192
- História Indiana Jones hier 69
- Recenzie hry Indiana Jones and the Great Circle sú vonku. Ako Indy obstál? 73
- Vydanie Kingdom Come: Deliverance II sa posúva...ale vpred 41
- Indiana Jones and the Great Circle ukazuje svoje požiadavky 113
- Ďalšie odloženie Stalkera 2 nebolo možné, zničilo by to vývojárov 99
- Stalker 2 dostal patch 1.0.3 160
- Nové výpredaje spustené 18
- Kingdom Come: Deliverance II dostal požiadavky 59
- Kingdom Come: Deliverance 2 ukazuje prvých 40 minút 73 zobraziť viac článkov >
Wii
Vývoj: Nintendo / Team Ninja Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|