Game Marketing Awards 2016 rozdané |
Ktoré firmy a ktoré hry mali najlepší marketing za uplynulý rok?
Game Marketing Awards sú každoročné ocenenia, ktoré vyhodnotcujú prácu marketingu a PR oddelenia na hrách. Veľa ocenení získala Bethesda s Falloutom, ale Microsoft to celé vyhral svojim tímom a kampaňou na Rise of the Tomb Raider a Halo 5. Najkrajší boxart mal Far Cry a najlepšie CG video mal CD Projekt.
Ocenenia:
Najlepší Boxart (štandardná hra): Ubisoft (Far Cry Primal)
Najlešie CG video : CD Projekt RED (The Witcher 3: Wild Hunt – A Night to Remember)
Best Cool Sh*t: Microsoft Xbox, Tripleclix (Rise of the Tomb Raider postery)
Najlepšie marketingové texty: Edelman Los Angeles (Beyond Kombat - pre Mortal Kombat X)
Najvplyvnejšia kampaň pre hru: Ubisoft (Far Cry Primal Influencer Campaign) / Microsoft Xbox, Tripleclix (Rise of the Tomb Raider Original Art Series) [nerozhodne]
Najlepšia digitálna reklamná kampaň: Microsoft Xbox, Twofifteenmccann (Halo 5: Guardians: “Bullet Interactive” & “Halo Visualizer“)
Najlepší strih pre video: Microsoft Xbox, Gnet & Crystal Dynamics (Rise of the Tomb Raider “Descend Into Legend” Trailer)/ Vibe Creative (Toy Soldiers: War Chest “Battle Desk”)[nerozhodne]
Najlepší hlavný art: Ubisoft (Rainbow Six: Siege Key Art)
Najlepšie gameplay video: Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios (Fallout 4 Official Trailer)
Najlepšia limitovaná edícia: Bethesda Softworks, AKQA, Thinkgeek (Fallout 4 Pip-Boy Edition)
Najlepšia live kampaň: Heat & Electronic Arts (Become More Powerful)
Najlepšie dlhé promo: Activision (Guitar Hero TV Star)
Najlepšia PR kampaň: 2K (WWE 2K16 PR Campaign)
Najlepšie logo: Bethesda Softworks, AKQA (Fallout 4 Logo)
Najlepší livestream: Microsoft Xbox, M:United //Mccain, EMT, Edelman (Rise of the Tomb Raider – Survival Billboard Livestream)
Najlepšie promo: Liquid Advertising & Warner Bros. Interactive Entertainment (Mad Max Uber Activation)
Najlepší marketing v obchodoch: Square Enix (Just Cause 3 Retail Marketing Campaign)
Najlepšie krátke promo: Elastic (Hitman)
Najlepšia prezentácia na výstave: Microsoft Xbox, Envy (Halo 5: Guardians – E3 HoloLens Warzone Experience)
Najlepší esports: Blizzard Entertainment (Heroes of the Dorm)
Najlepšia integrácia ovplyvnenia: Activision (Guitar Hero TV Star)
Najlepšia hudba a promo videu: Gnet, Bethesda Softworks & Bethesda Game Studios (Fallout 4 “The Wanderer” Launch Spot)
Najlepšia sociálna kampaň: Edelman (Call of Duty Hack in Black)
Najlepší zvukový dizajn: Electronic Arts & DICE (Star Wars: Battlefront)
Najzábavnejšie video: Heat & Electronic Arts (Madden: The Movie)
Najkreatívnejšia predobjednávka: Square Enix America a Midnight Oil (Just Cause 3 – Win an Island)
Najefektívnejšia taktika na vytvorenie šumu: Microsoft Xbox, Twofifteenmccann (Halo 5: Guardians “A Hero Falls”)
Najinovatívnejšie predstavenie hry: Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios (Fallout 4 Announcement)
Celkovo najlepšia reklamná kampaň: Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios, AKQA, Fearless Media, Gnet (Fallout 4 Campaign)
Celkovo najlepšia marketingová kampaň – Core hry (Sports, Action, Etc.): Microsoft Xbox, Cystal Dynamics, Gnet, Razorfish, Ayzenberg, EMT, M:United, Wunderman (Rise of the Tomb Raider)
Celkovo najlepšia marketingová kampaň – Mobilné hry: Bethesda Softworks, AKQA, Fearless Media (Fallout Shelter Campaign)
Celkovo najlepšia marketingová kampaň – Hry pre každého: Battery (LEGO Dimensions Campaign)
Celkovo najlepšia marketingová kampaň – Všetky: Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios, AKQA, Fearless Media, Gnet (Fallout 4 campaign)
Najlepší promo trailer pre mobilné hry: Bethesda Softworks, AKQA (Fallout Shelter Announcement Trailer)
Najlepší promo trailer: Electronic Arts, BioWare (Star Wars: The Old Republic: Knights of the Fallen Empire “Sacrifice” Trailer)
Najlepšia TV a kino reklama: Psyop (Legend of the Last Lava Pup)
Použitie videa na sociálnych: Ubisoft (Assassin’s Creed: Syndicate Mega Blocks Video)
Vonkajšia reklama: Microsoft Xbox, M:United //Mccain, EMT, Edelman (Rise of the Tomb Raider – Survival Billboard)
Najlepší prezentačný panel: Electronic Arts a Midnight Oil (Star Wars: Battlefront Mobile)
Thinking Outside of the Box: Microsoft Xbox, M:United //Mccain, EMT, Edelman (Call of Duty Hack in Black)
Agentúra roka: AKQA
Marketingový tím roka: Microsoft Xbox
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 118
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 90
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 26
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 45
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Unreal Engine 5.6 priniesol zlepšenie výkonu 60
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 70
- Začal letný vypredaj na Steame 36 zobraziť viac článkov >