Project Scorpio: Autori môžu využiť výkon aj na masívne vylepšenie vizuálu |
Microsoft nebude nikoho nútiť ísť do 4K rozlíšenia na novej Project Scorpio konzole, autori môžu kľudne investovať všetok výkon do 1080p hry.
Microsoft nebude nikoho nútiť ísť do 4K rozlíšenia na novej Project Scorpio konzole, autori môžu kľudne investovať všetok výkon do 1080p hry. Potvrdil to cez twitter Phil Spencer, ktorý to už prakticky komentoval aj pri ohlásení. Teraz doplnil, že sa tejto téme ešte budú venovať neskôr tento rok.
Nakoniec neísť priamo po 4K je tá najlepšia cesta ako pre Xbox Scorpio, tak aj pre PS4 Neo, kde autori konečne budú môcť hry tlačiť na 1080p/60 fps a zároveň vo vysokých detailoch. Škoda, že to budú zrejme stále brzdiť staré AMD 8-jadrá, ale práve tu môžu nové grafické čipy pomôcť aj so spracovaním výkonu. A teda teoreticky sa môže zlepšiť fyzika a AI. Ak nie, tak aspoň tá grafická kvalita bude určite vyššia. Nakoniec z 1.3Tflop a 1.8Tflop skočia konzoly na približne 6 Tflop a 4.1 Tflop.
Všetko bude mať dopad aj na PC multiplatformovky, kde autori z primárnej práce na low-medium detailoch presunú na high-very high. Zároveň však budú optimalizovať aj pre nízke nastavenia, keďže všetko bude musieť fungovať aj na starých verziách konzol tejto generácie.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Yōtei 162
- RECENZIA: Dying Light The Beast 73
- Silent Hill f dostal prvé recenzie 100
- RECENZIA: EA Sports FC 26 16
- DOJMY: Crimson Desert 8
- Forza Horizon 6 bola oficiálne ohlásená 63
- Ghost of Yotei dostáva recenzie 28
- Wolverine dostal trailer a ohlásil aj čas vydania 95
- Kojima priniesol prvý teaser na svoju novú hru OD 53
- Článok: GSC Game World o evolúcii S.T.A.L.K.E.R. 2 a o tom, čo bude ďalej 28 zobraziť viac článkov >














