Project Scorpio: Autori môžu využiť výkon aj na masívne vylepšenie vizuálu |
Microsoft nebude nikoho nútiť ísť do 4K rozlíšenia na novej Project Scorpio konzole, autori môžu kľudne investovať všetok výkon do 1080p hry.
Microsoft nebude nikoho nútiť ísť do 4K rozlíšenia na novej Project Scorpio konzole, autori môžu kľudne investovať všetok výkon do 1080p hry. Potvrdil to cez twitter Phil Spencer, ktorý to už prakticky komentoval aj pri ohlásení. Teraz doplnil, že sa tejto téme ešte budú venovať neskôr tento rok.
Nakoniec neísť priamo po 4K je tá najlepšia cesta ako pre Xbox Scorpio, tak aj pre PS4 Neo, kde autori konečne budú môcť hry tlačiť na 1080p/60 fps a zároveň vo vysokých detailoch. Škoda, že to budú zrejme stále brzdiť staré AMD 8-jadrá, ale práve tu môžu nové grafické čipy pomôcť aj so spracovaním výkonu. A teda teoreticky sa môže zlepšiť fyzika a AI. Ak nie, tak aspoň tá grafická kvalita bude určite vyššia. Nakoniec z 1.3Tflop a 1.8Tflop skočia konzoly na približne 6 Tflop a 4.1 Tflop.
Všetko bude mať dopad aj na PC multiplatformovky, kde autori z primárnej práce na low-medium detailoch presunú na high-very high. Zároveň však budú optimalizovať aj pre nízke nastavenia, keďže všetko bude musieť fungovať aj na starých verziách konzol tejto generácie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Aké hry prídu v máji? 51
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Microsoft vraj už diskutuje o tom, ako vydať ďalšiu Fallout hru čo najskôr 78
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Chcete si zahrať Fallout štýl hry v exceli? 5 zobraziť viac článkov >