Project Scorpio: Autori môžu využiť výkon aj na masívne vylepšenie vizuálu |
Microsoft nebude nikoho nútiť ísť do 4K rozlíšenia na novej Project Scorpio konzole, autori môžu kľudne investovať všetok výkon do 1080p hry.
Microsoft nebude nikoho nútiť ísť do 4K rozlíšenia na novej Project Scorpio konzole, autori môžu kľudne investovať všetok výkon do 1080p hry. Potvrdil to cez twitter Phil Spencer, ktorý to už prakticky komentoval aj pri ohlásení. Teraz doplnil, že sa tejto téme ešte budú venovať neskôr tento rok.
Nakoniec neísť priamo po 4K je tá najlepšia cesta ako pre Xbox Scorpio, tak aj pre PS4 Neo, kde autori konečne budú môcť hry tlačiť na 1080p/60 fps a zároveň vo vysokých detailoch. Škoda, že to budú zrejme stále brzdiť staré AMD 8-jadrá, ale práve tu môžu nové grafické čipy pomôcť aj so spracovaním výkonu. A teda teoreticky sa môže zlepšiť fyzika a AI. Ak nie, tak aspoň tá grafická kvalita bude určite vyššia. Nakoniec z 1.3Tflop a 1.8Tflop skočia konzoly na približne 6 Tflop a 4.1 Tflop.
Všetko bude mať dopad aj na PC multiplatformovky, kde autori z primárnej práce na low-medium detailoch presunú na high-very high. Zároveň však budú optimalizovať aj pre nízke nastavenia, keďže všetko bude musieť fungovať aj na starých verziách konzol tejto generácie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 157
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 39
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 154
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 54
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 76
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- Bethesda pripravuje niekoľko Fallout hier 59 zobraziť viac článkov >