Kickstarter kampani pre Prey for the Gods sa darí |
Autori vypustili ďalšie informácie o svojej survival hre s nádychom Shadow of the Colossus i Bloodborne.
Crowdfundigovej kampani pre Prey for the Gods sa výborne darí, behom pár dní vyzbierala viac než polovicu sumy potrebnej k jej dokončeniu. Zdá sa, že hráči už dlho čakali na hru, v ktorej sa budú môcť štverať po gigantických nepriateľoch, ako to robili v Shadow of the Colossus a momentálne je už vyzbieraných 164 tisíc dolárov. Autori sú medzitým čím ďalej ochotnejší deliť sa o detaily a odpovedať na najčastejšie otázky hráčov.
Ako sme informovali minulý štvrtok, No Matter Studios chcú dať prednosť kvalite pred kvantitou a zatiaľ majú v pláne pripraviť iba 5 obrích bossov. Teraz odhadli, že pri tomto počte bossov potrvá prejdenie hry 4 až 8 hodín. Veľké časové rozpätie je spôsobené nelineárnym postupom, počas ktorého sa bude bojovať o prežitie a rôzne nástrahy nachystá aj dynamické počasie. Iste bude záležať aj na hráčovi, nakoľko ho bude zaujímať svet a nakoľko sa bude ponáhľať za ďalšími bossfightmi. Ak by bola kampaň na Kickstarteri extrémne úspešná, do hry pribudnú traja ďalší bossovia a hrateľnosť sa predĺži. Dopĺňanie ďalších bossov ale pravdepodobne prebehne formou free DLC.
Najdôležitejšími prvkami počasia budú chlad a sneženie. Nekonečná zima je nakoniec dôvodom celej misie a nutnosti bojovať s obrími protivníkmi. Snehu bude pribúdať a budú vznikať záveje, čím sa zmení prostredie a vzniknú nečakané situácie. Určite nechcete, aby sa hrdinka brodila vysokým snehom, pretože ju to spomalí, bude jej to spaľovať staminu a začne jej byť zima. Čím hlbší sneh, tým viac námahy a väčšia zima. Nečakané zapadnutie v hlbokom snehu je samozrejme najnepríjemnejšie, keď máte v pätách obrovskú príšeru. Brázdy a stopy v snehu budú môcť poslúžiť ako orientačný bod, ale iba pokým znova nezapadnú snehom. Nezabúda sa ani na ľad a jeho šmykľavosť.
V texte na Kickstarteri bolo spomenuté aj DayZ ako príklad survival hry s craftingom, takže autori už museli tíšiť obavy a svoju hru označili za "survival light". Nebude teda neustály boj o uhasenie smädu, ktorý by odvádzal pozornosť od misie a kazil atmosféru a nebude ani crafting postavený na grindovaní. Hrdinka si môže vyrobiť teplý kabát, u padlých predchodcov nájsť šípy a hlavným všadeprítomným nepriateľom teda asi bude zima. Atmosféru ešte podporí minimalistické užívateľské rozhranie a hrdinka skúpa na slovo odstráni jazykovú bariéru.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 14
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 70
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 38
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 24
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- RECENZIA: Keeper 33 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: No Matter Studios Štýl: Akcia / Survival |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|