Gears of War 4 dostane na PC vylepšenia |
Autori Gears of War 4 potvrdili vylepšenia, ktoré plánujú pre PC verziu opoti Xbox One verzii. Pridali aj množstvo technických detailov o titule.
Autori Gears of War 4 v interview pre Digital Foundry potvrdili vylepšenia, ktoré plánujú pre PC verziu oproti Xbox One verzii a pridali aj množstvo technických detailov o hre a engine.
Konkrétne pre PC pripravujú:
- Odomknutý framerate aj v singleplayer móde
- Podpora dynamického rozlíšenia na určitý framerate
- Supersampling s dynamickou zmenou rozlíšenia, teda rozlíšenie sa vám bude môcť renderovať aj vyššie ako rozlíšenie, aby ste dosiahli ostrejší obraz
- Podporované bude každé rozlíšenie aj s dynamickým Field of view vrátane ultra-wide.
- Zvýšené rozlíšenie textúr - po 4K rozlíšenie v niektorých textúrových sadách
- Benchmark mód
- Plná podpora klávesnice, myši aj s remapovaním
- Hlboké nastavenie grafiky, kde teraz majú 28 rôznych nastavení
Dodávajú, že s modifikáciami Unreal Engine 4 lepšie využijú viacjadrové procesory a získajú tak viac výkonu pre využitie GPU. Rovnako už sľubujú aj lepší launch, kde začiatkom roka mal ich Gears of War Ultimate edition problémy pri štarte, ale tie rýchlo odstránili a spolu s vylepšením UWP a ich lepšími vzťahmi s Nvidiou a AMD už budú pripravení. Zo zaujímavostí hra výrazne využíva aj async compute a to napríklad na SSAO a reflekcie.
Čo sa týka Xbox One S, tam oproti klasickému Xbox One a využijú aj HDR a 4K rozlíšenie (ak máte 4K a HDR TV). Na Xboxe im s rýchlosťou enginu pomohlo implementovanie DX12, kde spolupracovali s Epicom a aj DX tímom v Microsofte (Hra je čisto DX12 ako na Xboxe, tak aj na PC). Vďaka tomu idú na 1080p a 30 fps v single kampani a 60 fps multiplayerových modoch. Majú však zapracované dynamické rozlíšenie, aby v náročnejších scénach nepadal framerate a nemuseli znižovať detaily. Konkrétne spomínajú, že obmedzenie GPU majú len 5 percentách kampane.
Veľa ďalších technických detailov ako G-buffery, využitie ESRAM nájdete v interview.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Death Stranding 2: On the Beach 121
- Štúdia MIT naznačuje, že dlhodobé používanie ChatGPT môže oslabovať kognitívne sch 90
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 28
- Death Stranding 2 dostáva recenzie 45
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 77
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Číňania predstavili svoju prvú 6nm GPU, mala by byť konkurenciou RTX 4060, ale zat 68
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Vývoj: Microsoft / The Coalition Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|