Capcom by sa chcel v budúcnosti stať svetovým herným vývojárom číslo 1 |
Hovoria, že už nemôžu ďalej ignorovať populárny žáner strieľačiek a tiež stratégie.
V najnovšom vyhlásení spoločnosti Capcom vedúci vývoja hier Yoichi Egawa povedal, že v súčastnosti zameriavajú svoje úsilie na to, aby si udržali skvelých a talentovaných zamestnancov, pričom tiež míňajú kapitálové výdavky v snahe posilniť schopnosti a hlavne rozvoj celej spoločnosti. Egawa si tiež uvedomuje, že nemôžu ďalej prehliadať populárne žánre hier, ktoré v ich portfóliu chýbajú, resp. dostávajú len málo priestoru.
„Do budúcnosti sa snažíme stať svetovým herným vývojárom číslo 1. Práve preto máme pocit, že je u nás nutné rozšíriť už existujúci obsah a sústrediť sa aj na nové výzvy. Nemôžeme ignorovať populárne žánre hier, medzi ktoré patria napríklad aj strieľačky alebo stratégie s masívnym počtom hráčov, online funkciami a tiež možnosťou ísť do e-športov, ktoré zaznamenávajú čím ďalej, tým vyšší trhový potenciál.
Budeme využívať naše silné stránky a sledovať trhové trendy, ktoré nám umožnia pohnúť sa vpred a zároveň vytvoriť čo najlepšie hry ako to len bude možné, “ hovorí Egawa. Ten tiež naznačuje, že by v budúcnosti chceli uprednostniť kvalitu pred ziskami. Capcom má v súčasnosti vo vývoji niekoľko veľkých hier, medzi ktoré patrí napríklad Dead Rising 4, ktorý uvidíme v decembri alebo Resident Evil 7 s januárovým dátumom vydania.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 32
- RECENZIA: Lies of P: Overture 47
- Mafia: The Old Country sa bude ďalej rozširovať 40
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- RECENZIA: Heretic + Hexen 13
- Gamescom Opening Night Live livestream je online 56 zobraziť viac článkov >