Autori Farming Simulator 2017 približujú fungovanie modov na konzolách

GIANTS sa rozhodli zjednodušiť prácu moderov na PC a taktiež ich rozšíriť aj na konzoly, aj keď s obmedzedniami.

pridal play3man 9.10.2016 o 17:03 pod hry
Autori Farming Simulator 2017 približujú fungovanie modov na konzolách

HRY > NOVINKY >

Už pravidelná séria pre milovníkov polí, farmárskych strojov a prenikavej vône pekne odležaného hnojiva sa do našich herných strojov čoskoro dostane s ďalším pokračovaním Farming Simulatora. Ročník 2017 sa snaží posunúť zážitok z farmárčenia ešte ďalej, no ako nám tvorcovia najnovšie odhalili v ich blogu na Facebooku, zamerali sa aj na prínos komunity s lepšou podporou moderov a modov. Farming Simulator 2017 totiž dostane takzvaný Mod Hub, čo je vlastne akási centrála pre všetky dostupné mody. Nájdete ju priamo v menu, kde si budete môcť pohodlne prezerať všetky dostupné mody rozdelené do samostatných kategórií ako traktory, kombajny, mapy, objekty a ďalšie. Ak si už nejaký mod vyberiete, budete sa môcť pozrieť na jeho popis, hodnotenie či obrázky. Keď sa vám všetko bude pozdávať, jedným kliknutím ho do hry stiahnete.

Štúdio to s modmi myslí vážne a vďaka tímom, s ktorými spolupracujú, chcú už pri vydaní takýmto spôsobom ponúknuť 25 modov. Každopádne, tvorba modov je samozrejme dostupná pre každého. Ak nejaký sami vytvoríte, musíte ho nahrať na schválenie. Ak bude schválený, prejde do kategórie "Beta", kde bude ešte raz skontrolovaný a schválený - keď bude všetko v poriadku, zobrazí sa v príslušnej kategórii medzi ostatnými modmi. 

Toto všetko sa týka PC verzie hry, no modov sa dočkajú aj hráči na konzolách. Tam bude situácia okolo nich podobná, no celý proces bude o niečo viac prísnejší. Na PS4 a aj Xbox One bude limit vo veľkosti nainštalovaných modov - maximálne 4GB. Podporovať budú aj multiplayer, pričom vďaka kompatibilnému systému bude veľmi jednoduché vytvoriť mody pre všetky platformy. Na každej je totiž používaný rovnaký formát pre textúry, objekty alebo zvuky. Ak ale budete chcieť vytvoriť mod pre konzoly, bude musieť obsahovať iba originálne scripty z hry. Vlastné tak nebudú povolené a to isté platí aj pri značkách - keď budete vytvárať nejaký nástroj alebo vozidlo, bude musieť niesť niektorú z už licencovaných značiek, poprípade bude musieť byť úplne bez značky alebo s vymyslenou značkou. Vytvárať sa budú dať aj vlastné mapy, no taktiež iba s originálnymi scriptami. 

Kedže však mody na konzolách budú musieť byť testované interne v štúdiu, aby spĺňali všetky podmienky stanovené Microsoftom a Sony, vydávané budú v pravidelných intervaloch. Farming Simulator 2017 vychádza 25. októbra.





Autori Farming Simulator 2017 približujú fungovanie modov na konzolách  Autori Farming Simulator 2017 približujú fungovanie modov na konzolách
Páči sa mi!






PC
PS4
Xbox One

Vývoj: Focus Home Interactive / Giants Software
Štýl: Simulácia
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania:  2016
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19595)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk