Ste dobrými hráčmi FPS? Tak v hra Morphie's Law budete obrovskí! |
Vo first-person strieľačke Morphie's Law väčší neznamená lepší, ale lepší znamená väčší.
Multiplayerové strieľačky by mali mať dostatočne veľkú hráčsku základňu na to, aby proti sebe mohli stavať rovnako zručných hráčov. Ak nie, občas si chcú pomôcť bonusmi a penalizáciami, napríklad úpravou sily špeciálnych schopností alebo poškodenia spôsobovaného zbraňami. Autori hry Morphie's Law vymysleli, ako to urobiť zaujímavejším a dokonca zábavným spôsobom. Bojovníci lepších hráčov rastú, tí v rukách horších hráčov sa zmenšujú. A nemení sa celá veľkosť tela, iba zasiahnutých oblastí.
V praxi to potom vyzerá tak, že rozdávač headshotov má hlavu veľkú ako balón a pravdepodobnosť, že ho do nej trafí aj totálny babrák prudko stúpa. Navyše, obete snipera budú mať v tom čase už hlavy menšie ako päste... To isté ale platí o hrudníku, nohách, chodidlách i rukách. Ako skvelí hráči strieľačiek ale nemusíte smútiť, rast údov bude mať aj svoje výhody. Vo videu nižšie je ukázané, že dlhšie nohy bojovníkovi umožnia skákať vyššie a dostane sa tak na miesta, kam by sa priemerne veľký jedinec nedostal. Bojovník s veľkými chodidlami zasa môže bez obáv zoskakovať i z veľkých výšok. Maličký bojovník zostáva rovnako nebezpečný, ale na mapách sú pre neho pripravené špeciálne miesta s drobnými vchodmi, kam sa jeho úspešnejší kolegovia nedostanú. To poteší aj skúsenejšieho hráča, ktorý mal na začiatku zápasu smolu a vďaka tomu sa môže uprostred zápasu dostať do veľmi výhodnej pozície.
Okolo veľkosti sa točí aj ďalší zaujímavý mechanizmus. Víťazným tímom bude ten, ktorý bude mať väčšieho avatara - NPC obra bojujúceho proti obrovi nepriateľského tímu, ktorý sa zväčšuje a zmenšuje zároveň so všetkými členmi tímu. Zaujímavé to začína byť až vzhľadom na funkčný friendly-fire, teda strieľanie do členov vlastného tímu. Keďže hmota sa presúva v rámci tímu, veľkosť avatara sa nemení. Horší strelec ale môže strieľať do spoluhráčov a robiť z nich menšie ciele a sám pritom rásť. Morphie's Law by malo byť zábavné v klasických multiplayerových herných režimoch ako Deathmatch a Team Deathmatch, ale vzniknú aj úplne nové, ktorých ciele budú priamo naviazané na menenie veľkostí. Nejaký čas to ale ešte potrvá, vývoj hry je zatiaľ iba v alfa-štádiu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 29
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 61
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18
- Cyberpunk 2077 patch 2.3 sa ukáže v stredu 68
- RECENZIA: Stronghold Crusader: Definitive Edition 29
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 41 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Cosmoscope Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|