CI Games prezrádza svoje plány po Sniper: Ghost Warrior 3, pôjde do hlbšej taktiky a mimo AAA produkcie |
Sniper: Ghost Warrior 3 hra bola podľa nich príliš ambiciózna v porovnaní s tým, čo boli napokon schopní hráčom priniesť.
Poľský vývojár CI Games dnes vydal tlačovú správu, ktorá prezrádza budúce plány štúdia po len vlažnom prijatí Sniper: Ghost Warrior 3. Vývojári sľubujú novú taktickú strieľačku, bez rizík spätých s otvoreným svetom. Okrem toho zdôrazňujú tiež plány na vydanie pokračovania Lords of the Fallen, ale zatiaľ nemôžu opustiť ani Ghost Warrior 3, ktoré má naplánované aktualizácie počas celého roka, vrátane príchodu multiplayeru odstrihnutého pri vydaní hry.
„Ako tím sme sa počas vývoja Sniper: Ghost Warrior 3 dozvedeli naozaj mnoho. Verím, že práve tento fakt pomohol celému štúdiu vytvoriť z našich vývojárov väčšie talenty. Keď sme začínali s vývojom SGW3, rozhodli sme sa vytvoriť pomerne rozsiahlu hru odohrávajúcu sa v otvorenom svete. Až teraz si však uvedomujeme, že titul bol príliš ambiciózny v porovnaní s tým, čo sme boli schopní hráčom doručiť v akomkoľvek primeranom čase. Naše matematické úvahy ohľadom veľkosti nášho tímu a pôvodne daného časového rámca boli jednoducho nesprávne.
To, že sme umiestnili hru do kategórie AAA nás odviedlo od toho, čo úžasné sme s ňou mohli urobiť. Namiesto toho sme strávili príliš veľa úsilia tým, že sme sa snažili vyrovnať ostatným AAA titulom z hľadiska výrobných hodnôt a vlastností. Bola to veľká chyba a zároveň obrovská lekcia. Teraz sa posúvame vpred bez toho, aby sme nášmu ďalšiemu projektu prilepili značku áčkovej produkcie. Plánujeme vytvoriť skvelú taktickú strieľačku, kde sa sústredíme na vzrušujúcu hrateľnosť, niektoré kľúčové mechaniky a misie, ktoré majú hĺbku bez toho, aby sme čelili všetkým pasciam, ktoré prináša zasadenie hry v otvorenom svete. Chceme, aby táto hra bola ešte viac taktická ako SGW3 a myslím si, že za posledné 3 roky sme vytvorili nádherný základ, na ktorom môžeme stavať s našou ďalšou hrou,“ hovorí Marek Tymiñski, generálny riaditeľ CI Games.
Do budúcnosti sa tak chce CI games orientovať na menšie indie tituly, ale za to viac náročnejšie pre špecifické skupiny hráčov. Masy prenechajú AAA hrám.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 140
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 196
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >