Advertisement

God of War prináša porciu nových informácií a obrázkov, Kratos nebude môcť skákať ani plávať

Nové informácie z Game Informeru na seba nenechali dlho čakať, pričom nechýbajú ani nové obrázky.

PS4
pridal Gam_er 7.1.2018 o 9:24 pod hry
God of War prináša porciu nových informácií a obrázkov, Kratos nebude môcť skákať ani plávať

HRY > NOVINKY >

Len nedávno sme tu mali informáciu o tom, že pripravované God of War bude zdobiť februárovú titulku magazínu Game Informer, čo pre nás znamená mnoho nových informácií. Tie na seba prekvapivo nenechali dlho čakať a prvú várku tu máme už teraz. Slovné informácie sú doplnené novými obrázkami, takže sme sa čo to nie len dopočuli, ale môžeme z hry hlavne znova vidieť niečo nové. Novinky sa týkajú bojového systému a ďalších maličkostí či detailov.

God of War prináša porciu nových informácií a obrázkov, Kratos nebude môcť skákať ani plávať

Keď sa pozrieme na obrázky, môžeme na nich vidieť boj a tiež to, ako Kratovi pomáha jeho syn Atreus. Ten síce nebude priamou súčasťou boja a nepôjde po nepriateľoch Kratovym štýlom, čo je logické, ale bude sa zapájať napríklad tým, že po nepriateľoch bude strieľať šípy. Samotný boj bude tiež celkovo iný. Nepôjde o žiadnu masovú rúbanicu ako v starších dieloch, ale autori sa rozhodli pre taktickejší štýl boja. Je založený na voľbe nepriateľov, kde si ich budeme môcť zrejme označovať a celkovo boje nebudú pôsobiť tak chaoticky ako v minulosti. Kratovou hlavnou zbraňou bude sekera Leviathan. Niektorí nepriatelia budú voči nej dobre odolní, no iných rozdrví bez akýchkoľvek problémov. 

Počas bojov bude dôležité aj využívanie okolia, ktoré poskytne hráčom niekoľko rôznych možností, ako sa s nepriateľmi budú môcť popasovať. Šípy, ktoré bude Atreus strieľať na nepriateľov, spôsobia ich ochromenie. Akonáhle sa tak stane, Kratos ich môže chytiť a rozdrviť, alebo použiť ako zbrane. V hre nebude chýbať ani systém upgradov. Vylepšovať si budete môcť vaše schopnosti, brnenie a zbrane. Prítomný bude aj nejaký štýl craftingu, o ktorom nám vývojári povedia viac už čoskoro. Brnenie si okrem toho budete môcť aj vyrábať a vylepšovanie samozrejme platí aj pre Atrea. 

Budú tu tzv. runové sloty, pomocou ktorých si budete môcť zmeniť vlastnosti zbrane na ťažký, alebo ľahký útok. V hre sa objaví viacero zbraní, no autori tvrdia, že hlavnou hviezdou je sekera a štít. Čo sa týka zasadenia, cieľom vývojárov bolo dostať sa ďalej od mentality predchádzajúcich dielov, ktorá tkvela najmä v bezhlavom a brutálnom ničení bohov. Tento raz je Kratos viac zraniteľný a jediný moment, kedy bude bezhlavo vyvádzať, je v prípade použitia režimu Spartan Rage, ktorý sa bude zrejme postupne napĺňať a vyvolá to, že Kratos bude drviť svojich nepriateľov rad radom len svojimi päsťami. 

Kratos bude môcť tiež hádzať svoju sekeru na zamrznutých nepriateľov a ďalším stlačením tlačidla ju privolať späť do svojej ruky. Okrem toho sme sa tiež dozvedeli, že Kratos v hre tentokrát nebude môcť skákať ani plávať. Je teda otázne, ako sa autori popasovali s absenciou týchto mechaník. V prípade plávania sa hovorí o použití loďky. Čo sa týka dĺžky hry, už skôr sme sa dozvedeli, že by mala trvať nejakých 25 hodín. O dátume vydania zatiaľ vieme len to, že by sa tak malo stať ešte v prvej polovici tohto roka. 


God of War prináša porciu nových informácií a obrázkov, Kratos nebude môcť skákať ani plávať  God of War prináša porciu nových informácií a obrázkov, Kratos nebude môcť skákať ani plávať  God of War prináša porciu nových informácií a obrázkov, Kratos nebude môcť skákať ani plávať
Páči sa mi! (+4)




PS4

Vývoj: Sony / Santa Monica Studio
Štýl: Akcia
Dátum vydania: 20. apríl 2018
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#105


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk