Advertisement

Vývojár Cyberpunk 2077: neukázať celému svetu gameplay bolo rozumné rozhodnutie

Aktuálna verzia je totiž preplnená vecami, ktoré ešte nie sú dokončené

PC
PS4
Xbox One
pridal play3man 12.7.2018 o 19:00 pod hry
Vývojár Cyberpunk 2077: neukázať celému svetu gameplay bolo rozumné rozhodnutie

HRY > NOVINKY >

Highlightom tohtoročnej E3 bol jednoznačne Cyberpunk 2077 od vývojárov Zaklínača, ktorý sa však hráčom a širokej verejnosti predstavil len formou krátkeho teaseru, v ktorom autori predstavili prostredie, štýl a najmä kyberpunkové mesto v dennom svetle. S ďalšími diskusiami sme sa dozvedeli niektoré ďalšie zaujímavé detaily - ako napríklad to, že nepôjde o hru z pohľadu tretej osoby. Každopádne, za zatvorenými dverami sa CD Projekt Red rozhodol novinárom priblížiť aj hrateľnosť, ktorú teda verejnosť nemohla vidieť. Podľa slov jedného z vývojárov hry, Mikea Pondsmitha, však tento krok bol veľmi rozumný, čo je zároveň pochopiteľné, nakoľko veľmi rozpracovaný projekt by kvôli prípadným chybám, nefungujúcim detailom a podobne mohol vzbudiť zbytočne negatívne emócie medzi fanúšikmi.

"Máme neuveriteľné množstvo vecí, ktoré musíme spraviť a to potrvá nejaký čas. Dúfam ale, že fanúšikovia nám dajú čas, aby sme ich mohli dokončiť." - "Ak ideme robiť veci, ktoré nikdy nikto nespravil, alebo ktoré ešte nikto nespravil takým spôsobom, akým ich robíme my, potrebujeme miesto, potrebujeme čas a taktiež potrebujeme súkromie, aby sme to mohli dotiahnuť do konca."

Opäť sa tak iba potvrdzuje, že pri perfekcionizme, na ktorý sme u hier od CD Projekt Red zvyknutí, si na Cyberpunk 2077 budeme musieť nejaký ten rok počkať.


Páči sa mi! (+9)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#105


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk