Optimalizačný proces Cyberpunku 2077 začal na štarte vývoja, hardvér hru nebude obmedzovať

Týmto spôsobom tím premýšľal už od začiatku, ako implementovať funkcie, medzi ktoré patrí napríklad globálne nasvietenie bez toho, aby hru obmedzoval aktuálny hardvér. 

pridal Gam_er 5.10.2018 o 8:31 pod hry
Optimalizačný proces Cyberpunku 2077 začal na štarte vývoja, hardvér hru nebude obmedzovať

HRY > NOVINKY >

Cyberpunk 2077 sľubuje, že bude jednou z najlepšie vyzerajúcich hier, ktoré kedy vyšli. CD Projekt Red s hrou zaujal zaujímavý vývojový prístup, kedy začal optimalizačný proces hneď na začiatku vývoja. Ten sa totiž vo väčšine prípadov robí až v druhej polovici, resp. na konci. Vedúci animátor Maciej Pietras potvrdil, že proces optimalizácie sa začal na začiatku vývoja. Týmto spôsobom tím premýšľal už od začiatku, ako implementovať funkcie, medzi ktoré patrí napríklad globálne nasvietenie bez toho, aby hru obmedzoval aktuálny hardvér. 

V štúdiu dokonca neexistuje ani jeden koncept hry, ktorý by autori skrátka nemohli urobiť kvôli hardvérovým obmedzeniam:

„Oh nie, taký koncept tu nemáme. Vlastne od začiatku vieme, že sme vyvíjali hru pre PC, PS4 a Xbox One. Proces optimalizácie sme začali na samom začiatku. Takže to, čo ste pravdepodobne videli poháňať demo, bol počítač s niečim ako i7 a 1080ti. Nejedná sa o žiadne astronomické špecifikácie. V podstate je to preto, že už od začiatku myslíme na optimalizáciu, ako funguje streaming, ako zvládať globálne nasvietenie bez toho, aby nás limitovalo CPU alebo GPU. Skutočnosti, ktoré sme zistili, boli zobraté do úvahy hneď na začiatku a optimalizovali sme ich.”

Pietras tiež potvrdil, že doteraz tím nemal žiadne problémy s implementáciou funkcií, takže hardware pravdepodobne nebude obmedzovať hru:

„Viete, že pracujeme na Red Engine, ktorý stále zlepšujeme. Viete, že vždy nájdeme nové spôsoby využitia nových technických vlastností, ktoré urýchľujú prácu a pokiaľ ide o optimalizačnú časť, máme šikovných programátorov, ktorí na nej odhodlane pracujú. Jednoducho preto si nemyslím, že by sme dosiahli bod, ktorý by hru obmedzoval z hľadiska hardvéru. Bod, pri ktorom by sme povedali, že na základe hardvérových požiadaviek budete na hru potrebovať príliš drahý počítač. To sa nám ešte nestalo. To, čo sme ukázali v deme, bežalo v reálnom čase, na bežne dostupnom hardvéri, takže tu nie je nič, čo by sme sa snažili skryť.”

Cyberpunk 2077 očakávame budúci rok.





Páči sa mi! (+18)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#112


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Thrustmaster t150, pedále (1)
Zdravím sectoraci, chcem sa opýtať či nemá niekto ...
| Metro exodus vyhodnotenie súťa... (4)
Dobrý deň smiem sa spýtať kedy bude vyhodnotená sú...
| Stavba pc amd (8)
Zdravím ľudia, chcem sa spýtať na vaše rady čo by ...
| Metro exodus (3)
ahojte..možete mi prosím poradiť ako spustit metro...
| Stalker cop - minimapa (2)
Zdravím, posielam nejaké obrázky z mapky pre hru S...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk