Optimalizačný proces Cyberpunku 2077 začal na štarte vývoja, hardvér hru nebude obmedzovať |
Týmto spôsobom tím premýšľal už od začiatku, ako implementovať funkcie, medzi ktoré patrí napríklad globálne nasvietenie bez toho, aby hru obmedzoval aktuálny hardvér.
Cyberpunk 2077 sľubuje, že bude jednou z najlepšie vyzerajúcich hier, ktoré kedy vyšli. CD Projekt Red s hrou zaujal zaujímavý vývojový prístup, kedy začal optimalizačný proces hneď na začiatku vývoja. Ten sa totiž vo väčšine prípadov robí až v druhej polovici, resp. na konci. Vedúci animátor Maciej Pietras potvrdil, že proces optimalizácie sa začal na začiatku vývoja. Týmto spôsobom tím premýšľal už od začiatku, ako implementovať funkcie, medzi ktoré patrí napríklad globálne nasvietenie bez toho, aby hru obmedzoval aktuálny hardvér.
V štúdiu dokonca neexistuje ani jeden koncept hry, ktorý by autori skrátka nemohli urobiť kvôli hardvérovým obmedzeniam:
„Oh nie, taký koncept tu nemáme. Vlastne od začiatku vieme, že sme vyvíjali hru pre PC, PS4 a Xbox One. Proces optimalizácie sme začali na samom začiatku. Takže to, čo ste pravdepodobne videli poháňať demo, bol počítač s niečim ako i7 a 1080ti. Nejedná sa o žiadne astronomické špecifikácie. V podstate je to preto, že už od začiatku myslíme na optimalizáciu, ako funguje streaming, ako zvládať globálne nasvietenie bez toho, aby nás limitovalo CPU alebo GPU. Skutočnosti, ktoré sme zistili, boli zobraté do úvahy hneď na začiatku a optimalizovali sme ich.”
Pietras tiež potvrdil, že doteraz tím nemal žiadne problémy s implementáciou funkcií, takže hardware pravdepodobne nebude obmedzovať hru:
„Viete, že pracujeme na Red Engine, ktorý stále zlepšujeme. Viete, že vždy nájdeme nové spôsoby využitia nových technických vlastností, ktoré urýchľujú prácu a pokiaľ ide o optimalizačnú časť, máme šikovných programátorov, ktorí na nej odhodlane pracujú. Jednoducho preto si nemyslím, že by sme dosiahli bod, ktorý by hru obmedzoval z hľadiska hardvéru. Bod, pri ktorom by sme povedali, že na základe hardvérových požiadaviek budete na hru potrebovať príliš drahý počítač. To sa nám ešte nestalo. To, čo sme ukázali v deme, bežalo v reálnom čase, na bežne dostupnom hardvéri, takže tu nie je nič, čo by sme sa snažili skryť.”
Cyberpunk 2077 očakávame budúci rok.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 140
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 198
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 53
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Xbox Series X|S PS5 Vývoj: CD Projekt / CD Projekt Red Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|