Uncharted sa pôvodne hral ako Tomb Raider, po vydaní Gears of War sa zmenil |
Lucas Pope známy svojimi titulmi Papers, Please alebo novou hitovkou Return of the Obra Dinn si spomenul na svoju prácu v Naughty Dog.
Autor Return of the Obra Dinn a bývalý vývojár v Naughty Dog, Lucas Pope, si pospomínal, aké boli začiatky Uncharted série. Konkrétne hovorí, aký bol vývoj hry a kedy nastal zlom. Totiž od začiatku sa samozrejme inšpirovali Tomb Raiderom, ale tesne pred vydaním sa hra zmenila:
"Jednou z cool vecí na Uncharted 1 bolo, že sme zo začiatku nemali predstavu o tom, čo vlastne robíme," povedal a pripomenul, že tím bol veľmi schopný, ale dizajnové rozhodnutia boli robené na poslednú chvíľu a stále sa menili, vrátane úplnej zmeny ovládania.
"Uncharted 1 bol ohlásený.... a následne vyšiel Gears of War. Gears vynašiel moderný systém hier z tretej osoby." Spomenul čas, kedy sa všetko zmenilo. "Gears nám ukázal, ako sa to robí. Takže sme všetko zmenili a to len šesť mesiacov pred vydaním. "
V Naughty Dog totiž pôvodne vyvíjali Uncharted so systémom ovládania podobnom Tomb Raider. Zmenili tak pohľad kamery, ktorý už nebol za chrbtom postavy, ale nad plecom a rovnako od základu zmenili ovládanie a skrývanie sa za prekážky.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 63
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 184
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: SCCE / Naughty Dog Štýl: Akčná Adventúra / Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|