Dočkáme sa remaku Resident Evil 3? Producent dvojky to nevylúčil |
Nakoľko obe hry vyšli vo veľmi malom časovom rozostupe, zdieľajú medzi sebou hneď niekoľko elementov, čo by mohli využiť aj pri vytváraní remaku
Minulý týždeň sa konečne dostal do predaja očakávaný remaster pôvodného Resident Evil 2 z roku 1998. Hráči mali od vylepšenej verzie veľké očakávania, čoho si bol vedomý aj samotný Capcom. Vysoké nároky však autori dokázali očividne vo veľkej miere naplniť, nakoľko získala v recenziách veľmi pozitívne hodnotenia. V tej našej sme hre udelili veľmi slušných 9/10. Po takomto úspešnom návrate sa tak prirodzene ponúka otázka, či autori nemajú v pláne pokračovať v opätovnom prinášaní klasických dielov v novom kabáte. Presne na túto možnosť sa web GameWatch spýtal producenta remaku, Yoshiaki Hirabayashi.
Resident Evil 2 a 3 vyšli totiž len s ročným odstupom, čo však zároveň znamená, že obe hry zdieľajú viacero elementov. Je teda prirodzené, že by minimálne podobný systém mohli aplikovať aj na už realizovaný remake pri vytváraní trojky. Sám Hirabayashi realizáciu ďalšieho remaku vyslovene nepotvrdil, no upozornil na to, že remake Resident Evil 2 vznikol len preto, že hráči oň neustále žiadali. Ak sa teda situácia zopakuje a hráči dajú firme povolenie vytvoriť remake trojky, bude to pre nich dobrý dôvod k tomu, aby sa tejto téme začali aj skutočne venovať.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 150
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 66
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >