Max Payne 2 look |
Tak som sa bližšie pozrel práve vyjdeného Max Payne 2: The Fall of the Max Payne a presne ako sa dalo čakať, je to naozaj kvalitná záležitosť. Ako som už minule spomínal, hra nevybočuje zo svojho štýlu nastoleného v prvej časti, nepridáva takmer žiadne nové prvky ale na druhej strane je to všetko niekoľko krát kvalitnejšie a prepracovanejšie. Čo sa týka príbehu naväzuje na udalosti v minulej časti a hra dokonca ponúka možnosť retrospektívne si pozrieť jej obsah. Týmto si aspoň pripomeniete minulý dej a lepšie potom cez hru pochopíte odvolávania sa na situácie a postavy z jednotky. Tentoraz má príbeh už trochu iný štýl, v jednotke ste viac menej stále utekali a snažili sa zistiť pravdu. Tu je to rozdelené na niekoľko časti kde sa príbeh postupne vyvíja a graduje. Síce už na začiatku, keď sa preberáte postrelený v nemocnici a vidíte vašu mŕtvu parťáčku, tušíte kam váš príbeh povedie. No predtým ako budete pokračovať, zopakujete si v niekoľkých misiách udalosti predošlého dňa, kedy ste znovu stretli Monu Sax, zabíjačku z prvého dielu a ako odvtedy začali problémy. Tie sa postupne ešte zväčšujú keď sa s ňou spájate a začínate bojovať proti tajnej skupine, ktorá vás oboch chce zlikvidovať. A to ešte zďaleka nie je všetko, ešte len uvidíte aké problémy vám spôsobí žena ktorú milujete. Podobne ako v jednotke čakajte medzi levelmi atmosferické vykresľovania príbehu komixovým štýlom, tentoraz pribudne aj množstvo prestrihových scén, ktoré sa vám budú miešať do hry a dopĺňať dej. Nechýbajú misie s Maxovými psychodelickými snami, celé motion blurované, pokrivené a veľmi podivné. Grafika na moje počudovanie je značne rýchla a na ATI9600 a 2.2ghz som si mohol zapnúť aj antialising, najvyššie detaily a hra nemala ani náznaky trhania. Pekne zoptimalizované, na rozdiel od takého Halo. Čo sa týka prostredí a postáv, sú naozaj detailné s fotorealistickými textúrami. V hre je aj prepracovaný fyzikálny engine, ktorý v ničom nezaostáva za tým čo ukazovalo Valve v Half Life 2 demonštrácií, objekty môžete posúvať, váľať, loptu si môže pred sebou kopať, pri streľbe veci padajú zo stien, predmety sa posúvajú, prevracajú sa police atď. Všetko pekne dynamicky spravené. Nakoniec Max by nebol Maxom bez bullet time efektu, ktorý je spolu so skokmi mierne vylepšený.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 59
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Júlové hry 17 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS2 Vývoj: Rockstar Games / Remedy Ent. Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|