Hitman: Contracts bude temnejší |
Server Gamespy zverejnil denník vývojára (Peter von Listow, dizajnér postáv, IO interactive) k pripravovanému titulu Hitman: Contracts. Začiatok článku patril histórii venovanej predchádzajúcim dvom dielom a rýchlemu napredovaniu vývoja tretieho dielu, kvôli dôkladnému manažmentu tímu a jeho rozdeleniu na menšie skupinky. Hitman: Contracts bude temnejší než jeho predchodcovia, predošlé dva diely využívali svetlé farby a lokácie ako z pohľadníc: vily, luxusné hotely, mrakodrapy. V Contracts sa deň stal nocou, autori pridali nepríjemné počasie, hustý dážď a snehové búrky (viď screenshoty). Začiatok hry je situovaný do hotelovej izby v európskej metropole. Náš obľúbený zabijak je zranený a nadopovaný liekmi proti bolesti, všetky levely, ktoré si zahráte, sú reprodukciou hitmanovej mysle. Z hľadiska hrateľnosti sa upravili mapy, sú väčšie, viacej variabilné. Exituje niekoľko ciest k cieľu, dnu/von z budov sa môžete dostať viacerými spôsobmi. Prechádzať hru môžete ako tichý zabijak, alebo s veľkou zbraňou a hlučnou streľbou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 40
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 Xbox Vývoj: Eidos Interactive / IO Interactive Štýl: Akcia / Taktická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|