Hitman: Contracts bude temnejší |
Server Gamespy zverejnil denník vývojára (Peter von Listow, dizajnér postáv, IO interactive) k pripravovanému titulu Hitman: Contracts. Začiatok článku patril histórii venovanej predchádzajúcim dvom dielom a rýchlemu napredovaniu vývoja tretieho dielu, kvôli dôkladnému manažmentu tímu a jeho rozdeleniu na menšie skupinky. Hitman: Contracts bude temnejší než jeho predchodcovia, predošlé dva diely využívali svetlé farby a lokácie ako z pohľadníc: vily, luxusné hotely, mrakodrapy. V Contracts sa deň stal nocou, autori pridali nepríjemné počasie, hustý dážď a snehové búrky (viď screenshoty). Začiatok hry je situovaný do hotelovej izby v európskej metropole. Náš obľúbený zabijak je zranený a nadopovaný liekmi proti bolesti, všetky levely, ktoré si zahráte, sú reprodukciou hitmanovej mysle. Z hľadiska hrateľnosti sa upravili mapy, sú väčšie, viacej variabilné. Exituje niekoľko ciest k cieľu, dnu/von z budov sa môžete dostať viacerými spôsobmi. Prechádzať hru môžete ako tichý zabijak, alebo s veľkou zbraňou a hlučnou streľbou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: NHL 26 37
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 Xbox Vývoj: Eidos Interactive / IO Interactive Štýl: Akcia / Taktická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|