Hitman: Contracts bude temnejší |
Server Gamespy zverejnil denník vývojára (Peter von Listow, dizajnér postáv, IO interactive) k pripravovanému titulu Hitman: Contracts. Začiatok článku patril histórii venovanej predchádzajúcim dvom dielom a rýchlemu napredovaniu vývoja tretieho dielu, kvôli dôkladnému manažmentu tímu a jeho rozdeleniu na menšie skupinky. Hitman: Contracts bude temnejší než jeho predchodcovia, predošlé dva diely využívali svetlé farby a lokácie ako z pohľadníc: vily, luxusné hotely, mrakodrapy. V Contracts sa deň stal nocou, autori pridali nepríjemné počasie, hustý dážď a snehové búrky (viď screenshoty). Začiatok hry je situovaný do hotelovej izby v európskej metropole. Náš obľúbený zabijak je zranený a nadopovaný liekmi proti bolesti, všetky levely, ktoré si zahráte, sú reprodukciou hitmanovej mysle. Z hľadiska hrateľnosti sa upravili mapy, sú väčšie, viacej variabilné. Exituje niekoľko ciest k cieľu, dnu/von z budov sa môžete dostať viacerými spôsobmi. Prechádzať hru môžete ako tichý zabijak, alebo s veľkou zbraňou a hlučnou streľbou.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 32
- RECENZIA: Lies of P: Overture 47
- DOJMY: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 25
- Blizzard pravdepodobne odhalil novú triedu pre Diablo 4 42
- CrisisX ponúkne 1200 kilometrov štvorcových otvoreného sveta 19
- Battlefield 6 - analýza deštrukcie a grafiky 65
- Mafia: The Old Country sa pochválila svojimi číslami 36
- Battlefield sa postupne stane každoročným titulom 67
- Nvidia znížila ceny svojich RTX 50 Founders kariet v Európe 52
- Gamescom Opening Night Live livestream je online 58 zobraziť viac článkov >
PC
PS2 Xbox Vývoj: Eidos Interactive / IO Interactive Štýl: Akcia / Taktická Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|