Kojima: Na základe správania hráča môžu NPC postavy v Death Stranding zomrieť |
Vplyv hráča na NPC potavy opisuje Kojima na príklade chorého starčeka, ktorý od vás potrebuje donášku liekov. Ak na neho zabudnete a necháte ho bez nich, zomrie.
Death Stranding odzačiaktu pôsobí veľmi tajomne. Tieto pocity sa však zmiernili po tom, čo Kojima Porudcitons zverejnilo dve nové hrateľné ukážky. Stále však existuje veľa vecí, o ktorých nevieme. Režisér Hideo Kojima bol súčasťou udalosti Friday at the Garage Museum of Modern Art in Moscow, na ktorej porozprával o existencii NPC postáv. Tým hrozí vysoké riziko úmrtia na základe akcií hráča:
„Máme postavu, ktorá žije hlboko pod zemou. Je chorá a potrebuje lieky, ktoré môže Sam doručiť. Keďže sa to deje na začiatku príbehu, je to nevyhnutné. Po splnení questu si však sám hráč vyberie z týchto akcií: môžete neustále chodiť k starcovi a nosiť lieky, môže roznášať ostatné predmety alebo si vypočuť jeho príbehy z minulosti.
Hráč sa však neustále pohybuje vpred a vzdáva postáv, ktoré stretne. Som si istý, že budú hráči, ktorí na tohto starca zabudnú. Potom si na neho spomenú a vrátia sa. Keďže mu však dlho nepriniesli lieky, starec zomrel. Prostredníctvom takýchto akcií vzniká spojenie s postavou. Naozaj dúfam, že odhalíte spojenia medzi ľuďmi, ako sa formujú a vyvíjajú a bude pre vás zaujímavé to hrať.”
Znie to celkom zaujímavo. Kojimu v novinkách dopĺňa aj Mads Mikkelsen, ktorý je jednou z hviezd titulu. Ten tvrdí, že obsadzovať známych hercov do hier sa stáva novým trendom, ktorý bude pokračovať. Neprinesie im to prácu na plný úväzok, ale medzi ich prácou a hrami je podľa neho most, ktorý môže priniesť zaujíamvé veci. Práca na hre bola pre neho ohromujúca:
„Hráči s hrou strávia veľa hodín. Ja som s ňou strávil zatiaľ len dve hodiny a úplne ma rozhodila. Bolo šialené sledovať, kam to všetko vedie. Nie len vizuál, ale aj spôsob, akým sa hrá. Je to niečo out of the box. Niečo, čo ste nikdy predtým nevideli. Myslím, že niečo také ľudia od Hidea Kojimu očakávajú. Je krstným otcom vytvárania nových vecí."
O svojej postave hovorí, že čím viac budete hrať, tým lepšie ju spoznáte a malé kúsky skladačky v súvislosti s ňou postupne zapadnú. Netvrdí však, že hral výlučne zápornú postavu. Najväčšiu výzvu na jeho práci na Death Stranding považuje pochopiť príbeh od A po Z.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 36
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 28
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 127
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Čo AMD prinesie do RDNA 5 GPU čipov? 83
- Informácie teraz hovoria, že nový Xbox príde v roku 2027, dopĺňajú špecifikácie 74
- Slovenskí vývojári chystajú realistický simulátor električiek Elektronka: Bratisla 45
- Intel ukázal prvý čip na jeho novej 18A architektúre 30 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox Series X|S PS5 Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|