Kojima: Na základe správania hráča môžu NPC postavy v Death Stranding zomrieť |
Vplyv hráča na NPC potavy opisuje Kojima na príklade chorého starčeka, ktorý od vás potrebuje donášku liekov. Ak na neho zabudnete a necháte ho bez nich, zomrie.
Death Stranding odzačiaktu pôsobí veľmi tajomne. Tieto pocity sa však zmiernili po tom, čo Kojima Porudcitons zverejnilo dve nové hrateľné ukážky. Stále však existuje veľa vecí, o ktorých nevieme. Režisér Hideo Kojima bol súčasťou udalosti Friday at the Garage Museum of Modern Art in Moscow, na ktorej porozprával o existencii NPC postáv. Tým hrozí vysoké riziko úmrtia na základe akcií hráča:
„Máme postavu, ktorá žije hlboko pod zemou. Je chorá a potrebuje lieky, ktoré môže Sam doručiť. Keďže sa to deje na začiatku príbehu, je to nevyhnutné. Po splnení questu si však sám hráč vyberie z týchto akcií: môžete neustále chodiť k starcovi a nosiť lieky, môže roznášať ostatné predmety alebo si vypočuť jeho príbehy z minulosti.
Hráč sa však neustále pohybuje vpred a vzdáva postáv, ktoré stretne. Som si istý, že budú hráči, ktorí na tohto starca zabudnú. Potom si na neho spomenú a vrátia sa. Keďže mu však dlho nepriniesli lieky, starec zomrel. Prostredníctvom takýchto akcií vzniká spojenie s postavou. Naozaj dúfam, že odhalíte spojenia medzi ľuďmi, ako sa formujú a vyvíjajú a bude pre vás zaujímavé to hrať.”
Znie to celkom zaujímavo. Kojimu v novinkách dopĺňa aj Mads Mikkelsen, ktorý je jednou z hviezd titulu. Ten tvrdí, že obsadzovať známych hercov do hier sa stáva novým trendom, ktorý bude pokračovať. Neprinesie im to prácu na plný úväzok, ale medzi ich prácou a hrami je podľa neho most, ktorý môže priniesť zaujíamvé veci. Práca na hre bola pre neho ohromujúca:
„Hráči s hrou strávia veľa hodín. Ja som s ňou strávil zatiaľ len dve hodiny a úplne ma rozhodila. Bolo šialené sledovať, kam to všetko vedie. Nie len vizuál, ale aj spôsob, akým sa hrá. Je to niečo out of the box. Niečo, čo ste nikdy predtým nevideli. Myslím, že niečo také ľudia od Hidea Kojimu očakávajú. Je krstným otcom vytvárania nových vecí."
O svojej postave hovorí, že čím viac budete hrať, tým lepšie ju spoznáte a malé kúsky skladačky v súvislosti s ňou postupne zapadnú. Netvrdí však, že hral výlučne zápornú postavu. Najväčšiu výzvu na jeho práci na Death Stranding považuje pochopiť príbeh od A po Z.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 25
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 63
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 187
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133 zobraziť viac článkov >
PS4
PC Vývoj: Sony, 505 Games / Kojima Productions Štýl: Akcia / Survival
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|