Nvidia predstavila Variable Rate Supersampling funkciu pre VR |
Nvidia na CES predstavila ako nové zariadenia, tak aj novú funkciu pre zrýchlenie grafiky vo virtuálnej realite, bude to VRSS funkcia.
Nvidia na CES predstavila ako nové zariadenia, tak aj novú funkciu pre zrýchlenie grafiky vo virtuálnej realite, bude to VRSS - Variable Rate Supersampling funkcia. Tá vo VR umožní získať kvalitnejší obraz pri rýchlejšom framerate. Funkcia totiž bude kvalitnejšie renderovať strednú časť obrazu, zatiaľ čo okrajové časti budú renderované štandardným systémom.
Na strednú časť aplikujú 8x supersampling, čím sa získa čistý obraz bez preskakujúich pixelov, pričom systém to spraví len vtedy, ak GPU nie je preťažené a automaticky sa prispôsobí záťaži.
VRSS nemusí priamo podporovať samotná hra, aj keď musí byť v DX11, alebo musí mať forward renderer, ktorý podporuje MSAA. Nvidia už otestovala niektoré z hier a funguje to napríklad na:
Battlewake
Boneworks
Eternity WarriorsTM VR
Hot Dogs, Horseshoes and Hand Grenades
In Death
Job Simulator
Killing Floor: Incursion
L.A. Noire: The VR Case Files
Lone Echo
Mercenary 2: Silicon Rising
Pavlov VR
Raw Data
Rec Room
Rick and Morty: Virtual Rick-ality
Robo Recall
SairentoVR
Serious Sam VR: The Last Hope
Skeet: VR Target Shooting
Space Pirate Trainer
Special Force VR: Infinity War
Spiderman: Far from Home
Spiderman: Homecoming – Virtual Reality Experience
Talos Principle VR
The Soulkeeper VR
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Dune: Awakening 37
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Ceny PlayStation Plus porastú 153
- Nové mega zľavy spustené 39
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- RECENZIA: The Alters 28
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89
- RECENZIA: The Midnight Walk 8
- RECENZIA: FBC: Firebreak 51
- Euro Truck Simulator 2 predstavuje autobusovú dopravu v Project Coaches 21 zobraziť viac článkov >