Nvidia predstavila Variable Rate Supersampling funkciu pre VR |
Nvidia na CES predstavila ako nové zariadenia, tak aj novú funkciu pre zrýchlenie grafiky vo virtuálnej realite, bude to VRSS funkcia.
Nvidia na CES predstavila ako nové zariadenia, tak aj novú funkciu pre zrýchlenie grafiky vo virtuálnej realite, bude to VRSS - Variable Rate Supersampling funkcia. Tá vo VR umožní získať kvalitnejší obraz pri rýchlejšom framerate. Funkcia totiž bude kvalitnejšie renderovať strednú časť obrazu, zatiaľ čo okrajové časti budú renderované štandardným systémom.
Na strednú časť aplikujú 8x supersampling, čím sa získa čistý obraz bez preskakujúich pixelov, pričom systém to spraví len vtedy, ak GPU nie je preťažené a automaticky sa prispôsobí záťaži.
VRSS nemusí priamo podporovať samotná hra, aj keď musí byť v DX11, alebo musí mať forward renderer, ktorý podporuje MSAA. Nvidia už otestovala niektoré z hier a funguje to napríklad na:
Battlewake
Boneworks
Eternity WarriorsTM VR
Hot Dogs, Horseshoes and Hand Grenades
In Death
Job Simulator
Killing Floor: Incursion
L.A. Noire: The VR Case Files
Lone Echo
Mercenary 2: Silicon Rising
Pavlov VR
Raw Data
Rec Room
Rick and Morty: Virtual Rick-ality
Robo Recall
SairentoVR
Serious Sam VR: The Last Hope
Skeet: VR Target Shooting
Space Pirate Trainer
Special Force VR: Infinity War
Spiderman: Far from Home
Spiderman: Homecoming – Virtual Reality Experience
Talos Principle VR
The Soulkeeper VR
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 80
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- DOJMY: Manor Lords 37
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 96 zobraziť viac článkov >