Nvidia predstavila Variable Rate Supersampling funkciu pre VR |
Nvidia na CES predstavila ako nové zariadenia, tak aj novú funkciu pre zrýchlenie grafiky vo virtuálnej realite, bude to VRSS funkcia.
Nvidia na CES predstavila ako nové zariadenia, tak aj novú funkciu pre zrýchlenie grafiky vo virtuálnej realite, bude to VRSS - Variable Rate Supersampling funkcia. Tá vo VR umožní získať kvalitnejší obraz pri rýchlejšom framerate. Funkcia totiž bude kvalitnejšie renderovať strednú časť obrazu, zatiaľ čo okrajové časti budú renderované štandardným systémom.
Na strednú časť aplikujú 8x supersampling, čím sa získa čistý obraz bez preskakujúich pixelov, pričom systém to spraví len vtedy, ak GPU nie je preťažené a automaticky sa prispôsobí záťaži.
VRSS nemusí priamo podporovať samotná hra, aj keď musí byť v DX11, alebo musí mať forward renderer, ktorý podporuje MSAA. Nvidia už otestovala niektoré z hier a funguje to napríklad na:
Battlewake
Boneworks
Eternity WarriorsTM VR
Hot Dogs, Horseshoes and Hand Grenades
In Death
Job Simulator
Killing Floor: Incursion
L.A. Noire: The VR Case Files
Lone Echo
Mercenary 2: Silicon Rising
Pavlov VR
Raw Data
Rec Room
Rick and Morty: Virtual Rick-ality
Robo Recall
SairentoVR
Serious Sam VR: The Last Hope
Skeet: VR Target Shooting
Space Pirate Trainer
Special Force VR: Infinity War
Spiderman: Far from Home
Spiderman: Homecoming - Virtual Reality Experience
Talos Principle VR
The Soulkeeper VR
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 90
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 167
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 47
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 92
- Plánujete kúpiť štvorkolku? Čo takto osemvrtuľovku Jetson One? 20
- Amech roky vedel, že jeho teplovodivá pasta SGT-4 poškodzuje chladiče a procesory 39
- Aké ceny teraz majú grafické karty? 42
- OLED monitory sú už v cenách pod 500 eur 157
- Novembrové hry 31
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 31 zobraziť viac článkov >















