Nvidia predstavila Variable Rate Supersampling funkciu pre VR |
Nvidia na CES predstavila ako nové zariadenia, tak aj novú funkciu pre zrýchlenie grafiky vo virtuálnej realite, bude to VRSS funkcia.
Nvidia na CES predstavila ako nové zariadenia, tak aj novú funkciu pre zrýchlenie grafiky vo virtuálnej realite, bude to VRSS - Variable Rate Supersampling funkcia. Tá vo VR umožní získať kvalitnejší obraz pri rýchlejšom framerate. Funkcia totiž bude kvalitnejšie renderovať strednú časť obrazu, zatiaľ čo okrajové časti budú renderované štandardným systémom.
Na strednú časť aplikujú 8x supersampling, čím sa získa čistý obraz bez preskakujúich pixelov, pričom systém to spraví len vtedy, ak GPU nie je preťažené a automaticky sa prispôsobí záťaži.
VRSS nemusí priamo podporovať samotná hra, aj keď musí byť v DX11, alebo musí mať forward renderer, ktorý podporuje MSAA. Nvidia už otestovala niektoré z hier a funguje to napríklad na:
Battlewake
Boneworks
Eternity WarriorsTM VR
Hot Dogs, Horseshoes and Hand Grenades
In Death
Job Simulator
Killing Floor: Incursion
L.A. Noire: The VR Case Files
Lone Echo
Mercenary 2: Silicon Rising
Pavlov VR
Raw Data
Rec Room
Rick and Morty: Virtual Rick-ality
Robo Recall
SairentoVR
Serious Sam VR: The Last Hope
Skeet: VR Target Shooting
Space Pirate Trainer
Special Force VR: Infinity War
Spiderman: Far from Home
Spiderman: Homecoming - Virtual Reality Experience
Talos Principle VR
The Soulkeeper VR
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Mega zľavy spustené 38
- DOJMY: Resident Evil Requiem 26
- Metal Gear Solid Delta: Snake Eater dostal recenzie 44
- Ubisoft potvrdil príchod nového rozšírenia s novým prostredím pre Assassin's Creed 39
- DOJMY: Silent Hill f 21
- Gamescom ocenenia boli vyhodnotené 40
- Ubisoft livestream z Gamescomu predviedol očakávané hry 20
- DOJMY: Directive 8020 11
- World of Tanks 2.0 verzia predstavená 14
- SCS software oficiálne ohlásilo Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 10 zobraziť viac článkov >