Takže konečne už Xboxovka Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay (Xbox recenzia 94%) vychádza aj na PC a teda si už všetci môžete vychutnať túto kvalitnú akčnú záležitosť so stealth, rpg a adventure prvkami. Predstavte si grafické možnosti Dooma s rozmanitosťou Half-Life 2, sci-fi príbehom s hlavnou postavou, charizmatickým Vin Dieselom a vyjde vám z toho Riddick. Dostanete sa do prvého príbehu Riddicka, postaveného ešte pred filmové spracovania, do času, kedy sa Riddick dostal do najprísnejšie stráženého väzenia v galaxii, Butcher Bay, kde získal svoj špeciálny zrak a svoje schopnosti. Teraz sa dozviete, ako to vlastne začalo. Z väzenia Butcher Bay ešte nikto nikdy neušiel, to však ešte nestretli Riddicka. Nebude to ľahké, čaká vás niekoľko stále prísnejších zón väzenia, znepriatelené väzenské gangy, ozbrojené stráže, miestna háveď a temota. Temnota, ktorá sa stane vašim najobľúbenejším miestom. Hru som teraz znovu prešiel cca za 8 hodín a prakticky nič nové som tam oproti Xbox verzii nevidel (až na jednu krátku akčnú sekvenciu v bojovom robotovi), škoda, ale aj tak je to zážitok. Ak hráte hru prvýkrát bude vám trvať tak 10 hodín, prípadne 15 na vyššej obtiažnosti a aj s tým, že splníte všetky vedlajšie questy. Zo zmen poteší zvládnutá zmena ovládania na myš a rovnako z grafického hľadiska hi-res textúry a pridané rôzne efekty. Hra funguje na vylepšenom engine z Enclave a prináša teda realtimeové tiene, svetlá, slušné efekty nočného videnia a keď si to spojíte s kvalitnými textúrami a detailne prepracovanými prostrediami jediné, čo z toho môže vyjsť, sú vysoké hardwarové nároky. Naštastie to nebude až také zúfalé a na ATI9800 a 2Ghz mi to išlo 25fps na najvyšších detailoch v 1024x768. Prípadne, ak máte pomalší počítač, tiene postáv sa dajú vypnúť. Mimochodom postavy majú aj selfshadowing a scény tak vyzerajú veľmi realisticky, aj keď niekedy trochu temne. Celá hra je poprepchávaná priam filmovými prestrihovými scénami dotvárajúcimi atmosféru a príbeh, nechýbajú rozhovory s možnosťou rozhodovania či určitú úlohu príjmete alebo nie, niekoľko ciest cez levely atď. Navyše sa tu vhodne striedajú kľudnejšie viac adventúrové levely s čistou akciou a stealth časťami. Vytvára to jedinečnú hru, ktorej jediným problémom je dĺžka (a pár malých chýb vzniknutých konverziou). Škoda, že autori nepridali poslednú kapitolu hry, ktorú už nestihli dorobiť do Xboxovej hry kvôli premiére filmu.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 31
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- LEGO výpredaje začali 7
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Vivendi Universal / Starbreeze Studios Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||





















