Takže konečne už Xboxovka Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay (Xbox recenzia 94%) vychádza aj na PC a teda si už všetci môžete vychutnať túto kvalitnú akčnú záležitosť so stealth, rpg a adventure prvkami. Predstavte si grafické možnosti Dooma s rozmanitosťou Half-Life 2, sci-fi príbehom s hlavnou postavou, charizmatickým Vin Dieselom a vyjde vám z toho Riddick. Dostanete sa do prvého príbehu Riddicka, postaveného ešte pred filmové spracovania, do času, kedy sa Riddick dostal do najprísnejšie stráženého väzenia v galaxii, Butcher Bay, kde získal svoj špeciálny zrak a svoje schopnosti. Teraz sa dozviete, ako to vlastne začalo. Z väzenia Butcher Bay ešte nikto nikdy neušiel, to však ešte nestretli Riddicka. Nebude to ľahké, čaká vás niekoľko stále prísnejších zón väzenia, znepriatelené väzenské gangy, ozbrojené stráže, miestna háveď a temota. Temnota, ktorá sa stane vašim najobľúbenejším miestom. Hru som teraz znovu prešiel cca za 8 hodín a prakticky nič nové som tam oproti Xbox verzii nevidel (až na jednu krátku akčnú sekvenciu v bojovom robotovi), škoda, ale aj tak je to zážitok. Ak hráte hru prvýkrát bude vám trvať tak 10 hodín, prípadne 15 na vyššej obtiažnosti a aj s tým, že splníte všetky vedlajšie questy. Zo zmen poteší zvládnutá zmena ovládania na myš a rovnako z grafického hľadiska hi-res textúry a pridané rôzne efekty. Hra funguje na vylepšenom engine z Enclave a prináša teda realtimeové tiene, svetlá, slušné efekty nočného videnia a keď si to spojíte s kvalitnými textúrami a detailne prepracovanými prostrediami jediné, čo z toho môže vyjsť, sú vysoké hardwarové nároky. Naštastie to nebude až také zúfalé a na ATI9800 a 2Ghz mi to išlo 25fps na najvyšších detailoch v 1024x768. Prípadne, ak máte pomalší počítač, tiene postáv sa dajú vypnúť. Mimochodom postavy majú aj selfshadowing a scény tak vyzerajú veľmi realisticky, aj keď niekedy trochu temne. Celá hra je poprepchávaná priam filmovými prestrihovými scénami dotvárajúcimi atmosféru a príbeh, nechýbajú rozhovory s možnosťou rozhodovania či určitú úlohu príjmete alebo nie, niekoľko ciest cez levely atď. Navyše sa tu vhodne striedajú kľudnejšie viac adventúrové levely s čistou akciou a stealth časťami. Vytvára to jedinečnú hru, ktorej jediným problémom je dĺžka (a pár malých chýb vzniknutých konverziou). Škoda, že autori nepridali poslednú kapitolu hry, ktorú už nestihli dorobiť do Xboxovej hry kvôli premiére filmu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Battlefield 6 ukazuje gameplaye z pre-aplha testu 96
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 77
- Sony pravdepodobne začne vydávať exkluzívne PlayStation hry na Xbox a Nintendo Swi 154
- RECENZIA: Achilles: Survivor 16
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 98
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 34
- Hangar 13 už pracuje na ďalšej Mafii, hoci The Old Country ešte nevyšla 31
- Death Stranding 2 po mesiaci prináša prvé štatistiky 66
- DOJMY: Cronos: The New Dawn 8
- Predator: Killer Of Killers dostal novú potitulkovú scénu so Schwarzeneggerom a Gl 9 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Vivendi Universal / Starbreeze Studios Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|