1up ako prvé spracovalo preview na nedávno ohlásenú realtimovku Star Wars: Empire At War od Petroglyph Studios - bývalého Westwoodu. Spolu s preview prinášajú aj kvalitnejšie, ale stále trochu malé obrázky pozemných a vesmírnych bojov. Zatiaľ nebol ukázaný taktický mód, v ktorom sa budete rozhodovať, ktorú planétu galaxie dobijete ako ďalšiu a kam presuniete vaše jednotky. Galaxia bude mať cez 20 planét a vy začínate kampaň už s niekoľkými svetmi pod kontrolou. Postupne pracujete na tom, aby ste expandovali a rozširovali svoje územie. Vy sa rozhodnete o ďalších krokoch a útokoch, tie následne ovplyvnia aj ďalší vývoj bojov a deja. Vami obsadené planéty vám pridávajú v bojoch nové možnosti, ako budovať špeciálne prídavky do základní, stavať jednotky lacnejšie, rýchlejšiu stavbu atď. Navyše vám obsadené planéty budú poskytovať zásoby do bojov a to podľa ich veľkosti planét a množstva zásob danej suroviny (takže žiadne rúbanie stromov droidmi alebo ťaženie antihmoty). Bude na vás, ktorú planétu dobijete skôr. V samotnej stratégií už ide o samotnú kúpu budov ako kantíny na najímanie nových regrútov, medical centrá, konštrukčné centrá, ionové kanóny na obranu atď... (pravdepodobne budovy budú dovezené na štýl Warhammera). V preview sľubujú aj pridanie formácií a skupín, kde môžete spolu poslať AT-AT, AT-ST a niekoľko peších jednotiek pritom si všetci budú držať formáciu a rýchlejšie jednotky sa prispôsobia pomalším, aby nevybiehali a neboli zbytočne zraniteľné. To isté bude platiť aj vo vesmírnych bojov. V hre by sa mala na bojiskách objaviť aj neutrála tretia strana, ktorá by mala vplyv na samotné boje. Vojna rebelov proti impériu vypukne už na jeseň.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 105
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 196
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 49
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 93
- RECENZIA: ARC Raiders 66
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 43
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 101 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Lucasarts / Petroglyph Štýl: stratégia Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||

















