Prečo sa Valve vzdalo vývoja Half-Life 3? |
Síce sme sa dnes dočkali novej hry z Half-Life univerza, ale tá je prequelom, a tak stále nevieme, ako sa príbeh nakoniec uzavrie. Avšak vývojári z Valve nám aspoň prezradia, prečo je tomu tak.
Dizajnér Valve Robin Walker a art dizajnér Tristan Reidford prezradili, že v priebehu rokov sa Valve opakovane pokúšalo pokračovať v príbehu tam, kde skončilo Half-Life 2: Episode Two.
,,Half-Life bola od začiatku značka, kde sme sa snažili riešiť zaujímavé kolízie technológie a umenia, ktoré sa v danej dobe ukazovali. Pôvodný Half-Life bol pokusom rozprávať zaujímavejšie príbehy v FPS hrách, zatiaľ čo Half-Life 2 sa sústreďoval na postavy a prvky založené na fyzike. Obidve epizódy Half-Life 2 potom predstavovali príležitosť „vybudovať ešte lepší“ Half-Life 2 pomocou skúseností získaných počas vývoja originálu. Keď však nastal čas začať pracovať na tretej epizóde, nikto nemohol prísť s jednotiacim nápadom, ktorý mal ďalší Half-Life charakterizovať."
Viacero tímov vo Valve sa pokúšalo v nejakej podobe oživiť značku, ale nič z toho sa nadlho neuchytilo. Robin Walker váhal prezradiť podrobnosti o týchto projektoch, poukázal však špeciálne na jeden produkt týchto pokusov. V roku 2017 dlhoročný spisovateľ Valve Marc Laidlaw uverejnil príbeh, ktorý mal byť pokračovaním príbehu Half-Life 2 po Episode Two. V tom čase bol Walker prekvapený, keď videl napísaný príbeh, pretože sa interne nikdy nerozhodovalo o ukončení Half-Life 2: Episode Three alebo Half-Life 3.
Nakoniec sa Valve rozhodlo urobiť Half-Life: Alyx, pretože si vývojári konečne našli svoj ,,technologický problém, ktorý potrebuje umelecké riešenie" - virtuálnu realitu. Práve počas vývoja Alyx sa potom vývojári ocitli v polohe, kedy znova naplno debatovali a riešili lore celého Half-Life univerza.
"V priebehu vývoja sa objavili malé príbehy, kúsky lore, ktoré nám potom pomáhali so samotným herným dizajnom. Bolo skutočne zábavné takto pracovať a existuje celá tona týchto zábavných maličkých nápadov, ktoré sa za posledné tri roky nahromadili. Myslím, že to bude skutočne vzrušujúce na základe toho napredovať.“
Teraz, keď je Half-Life: Alyx konečne vonku, Valve sa oficiálne vracia do sveta Half-Life. A hoci pri Valve nie je namieste si tak skoro po vydaní niečo sľubovať, dúfajme, že je na ceste viac Half-Life projektov.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 188
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 261
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 60
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 55
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51 zobraziť viac článkov >
PC
VR Oculus Rift PC VR Vývoj: Valve / Valve Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|