PRIHLÁS

Prečo sa Valve vzdalo vývoja Half-Life 3?

Síce sme sa dnes dočkali novej hry z Half-Life univerza, ale tá je prequelom, a tak stále nevieme, ako sa príbeh nakoniec uzavrie. Avšak vývojári z Valve nám aspoň prezradia, prečo je tomu tak.

pridal DeCain 23.3.2020 o 21:16 pod hry
Prečo sa Valve vzdalo vývoja Half-Life 3?

HRY > NOVINKY >

Dizajnér Valve Robin Walker a art dizajnér Tristan Reidford prezradili, že v priebehu rokov sa Valve opakovane pokúšalo pokračovať v príbehu tam, kde skončilo Half-Life 2: Episode Two.

,,Half-Life bola od začiatku značka, kde sme sa snažili riešiť zaujímavé kolízie technológie a umenia, ktoré sa v danej dobe ukazovali. Pôvodný Half-Life bol pokusom rozprávať zaujímavejšie príbehy v FPS hrách, zatiaľ čo Half-Life 2 sa sústreďoval na postavy a prvky založené na fyzike. Obidve epizódy Half-Life 2 potom predstavovali príležitosť „vybudovať ešte lepší“ Half-Life 2 pomocou skúseností získaných počas vývoja originálu. Keď však nastal čas začať pracovať na tretej epizóde, nikto nemohol prísť s jednotiacim nápadom, ktorý mal ďalší Half-Life charakterizovať."

Viacero tímov vo Valve sa pokúšalo v nejakej podobe oživiť značku, ale nič z toho sa nadlho neuchytilo. Robin Walker váhal prezradiť podrobnosti o týchto projektoch, poukázal však špeciálne na jeden produkt týchto pokusov. V roku 2017 dlhoročný spisovateľ Valve Marc Laidlaw uverejnil príbeh, ktorý mal byť pokračovaním príbehu Half-Life 2 po Episode Two. V tom čase bol Walker prekvapený, keď videl napísaný príbeh, pretože sa interne nikdy nerozhodovalo o ukončení Half-Life 2: Episode Three alebo Half-Life 3.

Nakoniec sa Valve rozhodlo urobiť Half-Life: Alyx, pretože si vývojári konečne našli svoj ,,technologický problém, ktorý potrebuje umelecké riešenie" - virtuálnu realitu. Práve počas vývoja Alyx sa potom vývojári ocitli v polohe, kedy znova naplno debatovali a riešili lore celého Half-Life univerza.

"V priebehu vývoja sa objavili malé príbehy, kúsky lore, ktoré nám potom pomáhali so samotným herným dizajnom. Bolo skutočne zábavné takto pracovať a existuje celá tona týchto zábavných maličkých nápadov, ktoré sa za posledné tri roky nahromadili. Myslím, že to bude skutočne vzrušujúce na základe toho napredovať.“

Teraz, keď je Half-Life: Alyx konečne vonku, Valve sa oficiálne vracia do sveta Half-Life. A hoci pri Valve nie je namieste si tak skoro po vydaní niečo sľubovať, dúfajme, že je na ceste viac Half-Life projektov.


Zdroj: kotaku.com



Páči sa mi! (+8)





Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector Magazín #126


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Gametrailers (12)
Ako už je z názvu jasné, môžete sem pridávať akýko...
| Pomoc pri kúpe 4k monitora (15)
Seruste, v skratke: Chcem si kúpiť 4k monitor no z...
| Vodné chladenie (2)
Mám otázku akú dlhú životnosť má vodné chladenie, ...
| Playstation 4 hráči (0)
Ahojte, kúpil som si playstation 4 práve a zháňam ...
| Chyba (1)
Zdravím vás nepatrí to k hre. Neviete mi poradiť z...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk