Cyberpunk 2077 dostane plné zapracovanie raytracingu a DLSS 2.0 |
Nvidia priblížila funkcie raytracingu a potvrdila príchod hry do Geforce Now rovno pri vydaní
Nvidia priniesla viac detailov k Cyberpunku 2077 a konkrétne zapracovania raytracingu do titulu. Raytracing samozrejme doplní DLSS 2.0, ktorý zaistí lepší výkon a prípadne, ak by ste ten výkon nemali, hru budete môcť hrať pri vydaní aj cez Geforce Now službu, tam pôjde aj s raytracingom v 1080p/60fps.
Čo sa týka samotného raytracingu, autori pôvodne spomínali len zapracovanie ambient occlusion, ale nakoniec hra dostane aj dynamické svetlá, tiene a odlesky. Teda prakticky kompletnú ponuku raytracingu.
- Raytracované Ambient Occlusion zaistí, že objekty zapadnú do priestoru
- Raytracované dynamické nasvietenie prinesie realistické nasvietenie a prirodzený rozptyl svetla
- Raytracované odlesky pre zmenu zaistia, že všetky odrazové plochy budú odrážať reálnu scénu
- Raytracované tiene umožnia priniesť dokonalé tiene bez obmedzení, ktoré majú štandardné tieňové mapy
Očakáva sa, že raytracing a DLSS 2.0 budú v hre hneď pri vydaní 19. novembra.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 34
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 24
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 27
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Epic rozdáva hru Blood West 5 zobraziť viac článkov >

















