Cyberpunk 2077 dostane plné zapracovanie raytracingu a DLSS 2.0 |
Nvidia priblížila funkcie raytracingu a potvrdila príchod hry do Geforce Now rovno pri vydaní
Nvidia priniesla viac detailov k Cyberpunku 2077 a konkrétne zapracovania raytracingu do titulu. Raytracing samozrejme doplní DLSS 2.0, ktorý zaistí lepší výkon a prípadne, ak by ste ten výkon nemali, hru budete môcť hrať pri vydaní aj cez Geforce Now službu, tam pôjde aj s raytracingom v 1080p/60fps.
Čo sa týka samotného raytracingu, autori pôvodne spomínali len zapracovanie ambient occlusion, ale nakoniec hra dostane aj dynamické svetlá, tiene a odlesky. Teda prakticky kompletnú ponuku raytracingu.
- Raytracované Ambient Occlusion zaistí, že objekty zapadnú do priestoru
- Raytracované dynamické nasvietenie prinesie realistické nasvietenie a prirodzený rozptyl svetla
- Raytracované odlesky pre zmenu zaistia, že všetky odrazové plochy budú odrážať reálnu scénu
- Raytracované tiene umožnia priniesť dokonalé tiene bez obmedzení, ktoré majú štandardné tieňové mapy
Očakáva sa, že raytracing a DLSS 2.0 budú v hre hneď pri vydaní 19. novembra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 61
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Júlové hry 17
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Zomrel Julian McMahon, ktorý stvárnil Doctora Dooma 19 zobraziť viac článkov >