Cyberpunk 2077 dostane plné zapracovanie raytracingu a DLSS 2.0 |
Nvidia priblížila funkcie raytracingu a potvrdila príchod hry do Geforce Now rovno pri vydaní
Nvidia priniesla viac detailov k Cyberpunku 2077 a konkrétne zapracovania raytracingu do titulu. Raytracing samozrejme doplní DLSS 2.0, ktorý zaistí lepší výkon a prípadne, ak by ste ten výkon nemali, hru budete môcť hrať pri vydaní aj cez Geforce Now službu, tam pôjde aj s raytracingom v 1080p/60fps.
Čo sa týka samotného raytracingu, autori pôvodne spomínali len zapracovanie ambient occlusion, ale nakoniec hra dostane aj dynamické svetlá, tiene a odlesky. Teda prakticky kompletnú ponuku raytracingu.
- Raytracované Ambient Occlusion zaistí, že objekty zapadnú do priestoru
- Raytracované dynamické nasvietenie prinesie realistické nasvietenie a prirodzený rozptyl svetla
- Raytracované odlesky pre zmenu zaistia, že všetky odrazové plochy budú odrážať reálnu scénu
- Raytracované tiene umožnia priniesť dokonalé tiene bez obmedzení, ktoré majú štandardné tieňové mapy
Očakáva sa, že raytracing a DLSS 2.0 budú v hre hneď pri vydaní 19. novembra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 85
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- RECENZIA: Stellar Blade 101
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >