Cyberpunk 2077 dostane plné zapracovanie raytracingu a DLSS 2.0 |
Nvidia priblížila funkcie raytracingu a potvrdila príchod hry do Geforce Now rovno pri vydaní
Nvidia priniesla viac detailov k Cyberpunku 2077 a konkrétne zapracovania raytracingu do titulu. Raytracing samozrejme doplní DLSS 2.0, ktorý zaistí lepší výkon a prípadne, ak by ste ten výkon nemali, hru budete môcť hrať pri vydaní aj cez Geforce Now službu, tam pôjde aj s raytracingom v 1080p/60fps.
Čo sa týka samotného raytracingu, autori pôvodne spomínali len zapracovanie ambient occlusion, ale nakoniec hra dostane aj dynamické svetlá, tiene a odlesky. Teda prakticky kompletnú ponuku raytracingu.
- Raytracované Ambient Occlusion zaistí, že objekty zapadnú do priestoru
- Raytracované dynamické nasvietenie prinesie realistické nasvietenie a prirodzený rozptyl svetla
- Raytracované odlesky pre zmenu zaistia, že všetky odrazové plochy budú odrážať reálnu scénu
- Raytracované tiene umožnia priniesť dokonalé tiene bez obmedzení, ktoré majú štandardné tieňové mapy
Očakáva sa, že raytracing a DLSS 2.0 budú v hre hneď pri vydaní 19. novembra.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: NHL 26 37
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >