Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghost of Tsushima a rozobralo pozitívne a a negatívne stránky grafiky. Hra na PS4 Pro má dva režimy a to vyššie rozlíšenie a lepší framerate, kde vo vyššom rozlíšení používa checkerboarding v 1800p, ale často mierne padá aj pod 30 fps, v lepšom framerate režime ide v 1080p v 30 fps. Odporúčajú používať režim s vyšším rozlíšením napriek padaniu, keďže nie je rušivé a motion blur malé pády zakryje.
Z grafického pohľadu je pôsobivý systém oblakov, alebo aj kvalitné spravený systém vegetácie a neustáleho padania listov. Stromy sú decentné, ale nie až také kvalitné ako v iných podobných tituloch, rovnako animácie sú už na dnešnú dobu slabšie a nedotiahnuté. Prepadávanie nôh v prostredí nepomáha, prechody medzi animáciami sekajú. Detaily textúr v prostredí majú často menšie rozlíšenia ako by mali mať a často vyzerajú plocho. Oproti tomu detaily postáv sú vysoké a v prestrihových scénach sa ukážu, aj keď lipsinc je pripravený pre angličtinu a nie japončinu, ak si zapnete tento dabing. Nepoteší kamera v bojoch, ktorá nie je práve najlepšie vyriešená a postavy sa pri bojoch ľahko skryjú za objekty. Loadingy sú na otvorený svet rýchle.
Update: Pridali aj porovnanie so základnou PS4 verziou, ktorá ide mierne slabšie ako quality mod na PS4 Pro.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 111
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 201
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 99
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 109
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 98
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Aký herný PC desktop kúpiť na jeseň 2025? Za 1000, 1200, 1400 alebo 2000 eur? 37
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 146
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54 zobraziť viac článkov >













