Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghost of Tsushima a rozobralo pozitívne a a negatívne stránky grafiky. Hra na PS4 Pro má dva režimy a to vyššie rozlíšenie a lepší framerate, kde vo vyššom rozlíšení používa checkerboarding v 1800p, ale často mierne padá aj pod 30 fps, v lepšom framerate režime ide v 1080p v 30 fps. Odporúčajú používať režim s vyšším rozlíšením napriek padaniu, keďže nie je rušivé a motion blur malé pády zakryje.
Z grafického pohľadu je pôsobivý systém oblakov, alebo aj kvalitné spravený systém vegetácie a neustáleho padania listov. Stromy sú decentné, ale nie až také kvalitné ako v iných podobných tituloch, rovnako animácie sú už na dnešnú dobu slabšie a nedotiahnuté. Prepadávanie nôh v prostredí nepomáha, prechody medzi animáciami sekajú. Detaily textúr v prostredí majú často menšie rozlíšenia ako by mali mať a často vyzerajú plocho. Oproti tomu detaily postáv sú vysoké a v prestrihových scénach sa ukážu, aj keď lipsinc je pripravený pre angličtinu a nie japončinu, ak si zapnete tento dabing. Nepoteší kamera v bojoch, ktorá nie je práve najlepšie vyriešená a postavy sa pri bojoch ľahko skryjú za objekty. Loadingy sú na otvorený svet rýchle.
Update: Pridali aj porovnanie so základnou PS4 verziou, ktorá ide mierne slabšie ako quality mod na PS4 Pro.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Parametre RTX 5070 Super leaknuté 101
- Blue Screen of Death obrazovka vo Windows systéme končí, nahradí ju čierna obrazov 27
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >