Digital Foundry sa bližšie pozrelo na Ghost of Tsushima a rozobralo pozitívne a a negatívne stránky grafiky. Hra na PS4 Pro má dva režimy a to vyššie rozlíšenie a lepší framerate, kde vo vyššom rozlíšení používa checkerboarding v 1800p, ale často mierne padá aj pod 30 fps, v lepšom framerate režime ide v 1080p v 30 fps. Odporúčajú používať režim s vyšším rozlíšením napriek padaniu, keďže nie je rušivé a motion blur malé pády zakryje.
Z grafického pohľadu je pôsobivý systém oblakov, alebo aj kvalitné spravený systém vegetácie a neustáleho padania listov. Stromy sú decentné, ale nie až také kvalitné ako v iných podobných tituloch, rovnako animácie sú už na dnešnú dobu slabšie a nedotiahnuté. Prepadávanie nôh v prostredí nepomáha, prechody medzi animáciami sekajú. Detaily textúr v prostredí majú často menšie rozlíšenia ako by mali mať a často vyzerajú plocho. Oproti tomu detaily postáv sú vysoké a v prestrihových scénach sa ukážu, aj keď lipsinc je pripravený pre angličtinu a nie japončinu, ak si zapnete tento dabing. Nepoteší kamera v bojoch, ktorá nie je práve najlepšie vyriešená a postavy sa pri bojoch ľahko skryjú za objekty. Loadingy sú na otvorený svet rýchle.
Update: Pridali aj porovnanie so základnou PS4 verziou, ktorá ide mierne slabšie ako quality mod na PS4 Pro.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 48
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 29
- RECENZIA: Call of Duty Black Ops 7 41
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 36
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Phil Spencer z Xboxu reagoval na kroky Valve - hovorí, že možnosti hráčov a vývojá 57
- Steam má za rok 2025 tržby 16,2 miliardy dolárov, Gabe Newell si pritom prebral no 57 zobraziť viac článkov >













