Vývoj Age of Empires IV pokročil, už sa testuje a dolaďuje |
Zdá sa, že je to na dobrej ceste a pokračovania kultovej RTS sa dočkáme čo nevidieť. Naznačuje to rekapitulácia úspechov série v tomto roku a vyhliadky do budúcnosti, ktoré sa týkajú najmä štvrtej časti.
Shannon Loftis na stránke Age of Empires zhodnotila rok 2020 a úspechy obľúbenej RTS série. Vyzdvihla launch Age of Empires III: Definitive Edition, spomenula aktualizáciu predošlej inovovanej časti a hlavne zdôraznila veľký progres najnovšieho prírastku Age of Empires IV.
Vývoj Age of Empires IV považuje za zábavný, i keď si vyžaduje čas vytvorenie separovaných systémov, ako je AI, ekonomika či rendering a napokon ich zlúčenie dohromady. Ale keď sa to podarí, odrazu je z toho hra, ktorá síce ešte potrebuje odstránenie bugov, vybalansovanie a vyladenie, ale so základom, ktorý je pripravený na vydanie. A najlepšie na tom je, že to naozaj pôsobí ako Age of Empires. Relic sa síce z kancelárií presunul do domácností, ale pomáha pri produkcii, aby hra ďalej napredovala. A Age of Empires IV sa hrá prakticky každý deň vo Washingtone a Vancouveri.
Z toho nám vyplýva, že Age of Empires IV by po dotiahnutí detailov a úpravách mohla vyjsť už v najbližších mesiacoch a dá sa predpokladať, že sa ponesie hlavne v duchu prvých dvoch častí.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 49
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Článok: Nintendo Switch 2 64
- RECENZIA: Dune: Awakening 34
- Ceny PlayStation Plus porastú 153
- Nové mega zľavy spustené 38
- Prichádza ohlásenie okolo Red Dead Redemption značky? 60
- RECENZIA: The Alters 27
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- Xbox Series X je znovu dostupný aj u nás, cena išla hore 89 zobraziť viac článkov >
PC
Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / Relic Štýl: Stratégia / Realtime
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|