Nvidia na Gamestack konferencií priblížila RTX Direct Illumination |
Nvidia ponúkla viac detailov o fungovaní ich raytracingového nasvietenia, v ktorých môžu autori použiť ľubovoľný počet svetiel bez zmeny framerate.
HARDWARE > NOVINKY >
Nvidia ponúkla viac detailov o fungovaní ich raytracingového nasvietenia, v ktorých môžu autori použiť ľubovoľný počet svetiel bez výraznej zmeny framerate. To je nakoniec základ tejto technológie, ktorá má umožniť vývojárom neobmedzovať sa pri nasvietení scén.
Samozrejme treba tam rátať s určitým časom, ktorý to zaberie, ale zvyšok si už môžu autori vyhradiť na ostatné veci.
Uvidíme, kedy sa to reálne dostane do hier a či by následne takáto hra bola exkluzívna pre raytracing karty a zariadenia.
Páči sa mi! (+3)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 41
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 37
- Samsung: Miniaturizácia procesorov už takmer skončila, ďalšie zmenšenia už ponúknu 69
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Warner Bros predaj už láka veľkých hráčov - Apple, Netflix, NBC Universal, Amazon 44
- Článok: Samsung Galaxy S25 FE 9 zobraziť viac článkov >













