Nvidia na Gamestack konferencií priblížila RTX Direct Illumination

Nvidia ponúkla viac detailov o fungovaní ich raytracingového nasvietenia, v ktorých môžu autori použiť ľubovoľný počet svetiel bez zmeny framerate.

pridal saver 22.4.2021 o 12:31 pod hardware
Nvidia na Gamestack konferencií priblížila RTX Direct Illumination

HARDWARE > NOVINKY >

Nvidia ponúkla viac detailov o fungovaní ich raytracingového nasvietenia, v ktorých môžu autori použiť ľubovoľný počet svetiel bez výraznej zmeny framerate. To je nakoniec základ tejto technológie, ktorá má umožniť vývojárom neobmedzovať sa pri nasvietení scén.

Samozrejme treba tam rátať s určitým časom, ktorý to zaberie, ale zvyšok si už môžu autori vyhradiť na ostatné veci.

Uvidíme, kedy sa to reálne dostane do hier a či by následne takáto hra bola exkluzívna pre raytracing karty a zariadenia.





Páči sa mi! (+3)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector Magazín #130


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Naval action (0)
Zdarec, chcel som sa spýtať či niekto hráva Naval ...
|Problém s modern warfare 2019 (0)
Mal niekto problém s modern warfare s tým novým s ...
|Usb-c redukcia na usb-a slúcha... (3)
Mám nejaké staršie slúchadlá s usb-a a chcel by so...
|New pc (18)
Chcel by som si zložiť PC do 800€. Ako tak už zori...
|Nová myš (2)
Ahojte, potrebujem nahradu za Razer Mambu TE, ...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2021 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk