Aké budú nové či upravené mechanické monštrá z Horizon: Forbidden West? |
Väčšie, vražednejšie a dizajnovo odvážnejšie plechy nás čakajú v pokračovaní
Niet pochýb o tom, že prvý Horizon ponúkol peknú kolekciu plechových monštier, avšak pokračovanie Horizon: Forbidden West túto myšlienku vražedných strojov len ďalej rozvádza a prináša väčšie aj smrteľnejšie výzvy. Roztrhá vás viac ako 25 monštier, medzi ktorými určite zažiari agresívny a pohyblivý Clawstrider, ale aj mamuta pripomínajúci a vražedný Tremortusk. Práve v traileri odhalený Tremortusk je náročnou a obrovskou príšerou, stvorenou na ochranu ostatných monštier. Tento mix akejsi obliehajúcej veže a útočného slona sa s množstvom elementálnych zbraní a strašidelných klov stane nebezpečným nepriateľom. Okrem nových strojov sa však majú ukázať aj Watcher či Snapmaw, známi z prvého dielu.
Mašiny, ktoré ovládajú zdevastovaný svet, sa prispôsobili aj všemožným podmienkam a ekologickým zónam, v ktorých žijú. Dizajnér Blake Politeski uviedol, že tím mal už od prvého dielu množstvo nápadov, a preto sa dočkáme nielen vecí, ktoré sme v prvom diele nevideli, ale aj množstvo nových a kreatívnych nápadov. Od Politeskiho tímu prechádzajú koncepty cez ruky tímov pracujúcich s assetmi a následne 3D konceptami. Tím stojaci za robotmi a zbraňami či podporné tímy potom dotiahnu ostatné detaily, až kým nie sú s výsledkom spokojní.
Rozdelenie monštier do tried uľahčilo tvorbu dizajnov a vytvorilo tak pevné základy aj pre pokračovanie s novými zbraňami a unikátnymi vlastnosťami. Sunwing zbierajúci solárnu energiu je takpovediac evolúciou Glinthawka z prvého dielu a nielen elegantne zapadá do celého fiktívneho ekosystému, ale plní aj snahu tímu o nové mechaniky. Dočkáme sa tak živého sveta, plného monštier s vlastným a unikátnym dizajnom, režimom aj správaním.
Každá mašina bude mať okrem nových predností aj svoje dizajnom zvýraznené slabé stránky, ktoré bude musieť Aloy využiť na ich porazenie. Okrem toho budú mať mašiny aj režimy s pasívnejšími aktivitami, ako napríklad hrabanie sa v zemi, čo umožní hráčom zakrádať sa. To bude v kontraste s agresívnym skákaním, lietaním či dokonca parkour prvkami, ktoré sa mašiny pri súbojoch nebudú báť ukázať. S Aloy si tak budete musieť aj s novým arzenálom a mechanikami správanie monštier odsledovať a svoj postup dobre rozplánovať. K tomu pomôže na PS5 nielen 3D audio, ale aj výrazne vizuálne odlišné reprezentácie jednotlivých úkonov, ktoré monštrá vykonávajú.
Podobne ako v prvom diele sa Aloy hacknutím niektorých monštier, ako napríklad Tallnecka, môže zadarmo povoziť alebo dokonca využiť ich agresívne či defenzívne správanie. Avšak nápomocné vám môžu byť aj niektoré iné z týchto plechových živočíchov, ktoré si napríklad môžu zakopať vami využiteľné zdroje zdroje. Vývojársky tím má už svoje obľúbené príšerky vybrané a predovšetkým sa tešia na odozvu hráčov na nové a kreatívne mechanické monštrá.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 56
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 33
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >
PS4
PC PS5 Vývoj: Sony / Guerrilla games Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|