Skull & Bones stratil jedného z vedúcich vývojárov |
Pirátska hra od Ubisoftu je stále v nedohľadne a stále ani len netušíme, kedy (a či vôbec) sa jej dočkáme
Skull & Bones je pirátska multiplayerovka od Ubisoftu, ktorá je vo vývoji od roku 2013, firma ju oficiálne oznámila v roku 2017, no ani v roku 2022 stále nie je vonku a jej problematický vývoj sa ďalej ťahá. A asi sa aj ťahať bude, keďže teraz stratila jedného z vedúcich vývojárov. Antoine Henry totiž oficiálne oznámil, že po 15 rokoch odchádza z Ubisoftu. Ten na hre pracoval v rokoch 2014-2018 najskôr ako vedúci herný dizajnér a v roku 2021 sa k nej vrátil ako jeden z vedúcich vývoja. Medzi tým pracoval na Assassin's Creed Valhalla taktiež na vedúcej pozícii.
Antoine sa poďakoval ľuďom, ktorých v Ubisofte stretol a ktorí ho profesne aj osobne posunuli vpred. Dôvod odchodu nezverejnil, ale možno sa mu už nechcelo stále pracovať na hre, ktorej vydanie je zjavne v nedohľadne.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 73
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Nové Alza dni zľavy spustené 21
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 137
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 32
- Júlové hry 17
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19 zobraziť viac článkov >
PC
PS5 Xbox Series X|S Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akcia / Co-op
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|