Ghost Recon AW - detaily PC verzie

pridal saver 3.12.2005 o 11:21 pod hry
HRY > NOVINKY >

UBI zverejnilo ďalšie PC obrázky na Ghost Recon Advanced Warfighter, a k tomu sa objavili aj detailnejšie informácie o rozdieloch PC verzie od konzolových. Začnime však s dôležitou informáciou o vývoji tejto verzie, nerobí ju UBI ani Red Storm, ale PC verzia je kompletne pod kontrolou GRINu, tvorcov Bandits Phoenix Rising alebo Ballisticu (a série vojenských simulátorov). Síce nemajú za sebou žiadne top tituly, ale napriek tomu zatiaľ hra vyzerá slušne, ako z obrázkov, tak aj podľa nasledujúcich informácií.

PC verziu robí 40 ľudí, plus ďalší ľudia z UBI. Hra bude fungovať na ich vlastnom Diesel engine v6, podporujúci Ageiu a všetky grafické novinky, ako PS3.0, HDR, soft tiene, normal mappingy na všetkom a nebude chýbať deštrukčné prostredie. Nastavenia však budú voliteľné a prakticky by hra mala ísť aj na pomalších počítačoch. PC verzia hry bude čisto FPS.

Autori nespolupracujú s konzolovými vývojármi a do hry pridávajú vlastné zvuky, arty, technológiu, a hlavne hrateľnosť. Rovnako zvyšujú aj možnosti hlavnej postavy, ktorá bude mať 8 možností nakláňania spoza prekážok a krytia sa. Najväčšie zmeny oproti konzolám budú v realite a taktike ovládania tímu. Síce nebude možnosť prepínať sa medzi postavami, ale budete môcť sledovať ich obraz z kamery na vašom displeji a ovládať ich na real-timeovej taktickej mape, kde neovládate len svojich troch vojakov, ale aj podporné jednotky. V taktickom smere autori hovoria o taktickej simulácii.

Čo sa týka reality nemáme sa vraj čoho báť, hlavný dizajnér bol v špeciálnych jednotkách a pod dozorom to majú aj externí špecialisti. Dbajú hlavne na to, aby po zásahu do hlavy postava padla, ale aby vydržala aj dva-tri zásahy do vesty. Samozrejme bude záležať aj od použitej zbrane. Z nových zbraní v hre bude CRYE a XM8, ostatné budú už existujúce zbrane. Čo sa týka krvi a brutality, štýl nechali presne rovnaký ako v Ghost Recon 1, teda žiadne jatky, ale krv nebude chýbať.

V single a aj multiplayer módoch budú mapy približne 600x600 metrov. V single budú ponúkať rôzne cesty levelmi, v multi zase rozmanitosť útokov. Spolu bude multiplayer hrať 20 hráčov, a absentovať nebude ani kooperačný mód.

Fanúšikov určite poteší, že začiatkom roka ešte pred vyjdením hry môžeme očakávať demo. Uvidíme ako GRIN zapracuje. Určite sa však na PC môžeme tešiť na čistú taktiku, nie remake konzolovej arkádovky.





Ghost Recon AW - detaily PC verzie Ghost Recon AW - detaily PC verzie Ghost Recon AW - detaily PC verzie Ghost Recon AW - detaily PC verzie
Páči sa mi!

Zaradené pod: ati






Xbox 360
PC
PS2
Xbox One BC

Vývoj: Ubisoft / Ubisoft
Štýl: akcia / taktická
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania:  marec 2006
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19596)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk