Horizon: Forbidden West predstavil nastavenia prístupnosti pre hráčov |
Už od začiatku vývoja sa vývojári rozhodli pre čo najprístupnejší zážitok, ktorý navyše expanduje možnosti Horizon: Zero Dawn
Už 18. februára sa dočkáme očakávaného postapokalyptického pokračovania Horizon: Forbidden West, ktoré by malo podľa vývojárov Guerrilla Games obsahovať viacero známych, ale aj nových nastavení pre čo najlepšiu prístupnosť hry. Okrem výberu jazyka dialógov a titulkov, automaticky zapnutých titulkov, ktorým môžete pre lepšiu viditeľnosť meniť veľkosť a pozadie, nájdete v hre taktiež prehľad všetkých tutoriálov mechaník a ovládaní v sekcii Notebook.
Samozrejme, nechýba výber obťažnosti od príbehového módu až po veľmi ťažkú, ale taktiež pribudlo nastavenie vlastnej obťažnosti, ktoré robí hru flexibilnejšou. Pridaný bol aj Easy Loot systém, ktorý zabezpečí, že akékoľvek zdroje, ktoré sú stále pripojené k mašine počas jej zničenia, sa automaticky pridajú do inventára a nie je tak nutné ich zachraňovať pred zničením. Systém je prednastavený pre príbehovú a ľahkú obťažnosť.
Uľahčiť ovládanie agilnej Aloy by mala nielen podpora ovládania pre ľavákov, ale aj kompletne customizovateľné bindovanie tlačidiel ovládača či zmeny držania tlačidla za stlačenie a naopak. Ďalej tu nájdete aj prevrátenie X-ovej a Y-ovej osi, Co-pilot systém, ktorý vznikol vďaka pomoci od konzultanta pre nevidiacich a umožňuje s druhým ovládačom a ďalším profilom zrkadlové ovládanie. DualSense ovládač využíva adaptívne triggery a vibrácie, ktoré sa dajú pre rôzne scenáre v hre prispôsobiť alebo vypnúť, taktiež sa využíva akcelometer (merač zrýchlenia) a gyroskop, pre ktoré sú k dispozícii ďalšie intuitívne mikro-nastavenia. Citlivosť pohybu, nastavenie mŕtvych zón a iné funkcie pre stlačenie páčok sú taktiež k dispozícii.
Pre uľahčenie hrateľnosti a lepšiu asistenciu je napríklad možné nastaviť silu efektu spomalenia pri výbere z kruhovej ponuky zbraní, aktivovať asistenciu pri mierení či predĺžiť dĺžku trvania alebo automaticky zapnúť efekt sústredenia a spomaliť tak čas pri mierení. Ďalej je možné nastaviť automatický šprint, automatické liečenie (pod 50% HP), automatickú aktiváciu Shieldwingu (holografického padáku), zapnúť ľahšiu viditeľnosť sekcií pre lezenie, ale aj aktivovať ďalšie značky pri pohybe po svete. Dlhšie trasy uľahčí automatické sledovanie ciest, ak ste osedlali nejakú mašinu a taktiež môžete čakať množstvo pop-up tipov alebo dokonca krátke zhrnutia príbehu pri reštarte hry.
Možnosti ako vypnúť trasenie kamery alebo rozmazanie pri pohybe sú určené na uľahčenie vizuálneho zážitku. Podobne je teda možné kompletne prispôsobiť HUD rozhranie. Individuálne nastavenia hlasitosti hudby, efektov a rozprávania sú doplnené aj o nastavenie mono audia či elimináciu zvukov spôsobujúcich Tinnitus (napr. škriekanie mašín).
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 69
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31 zobraziť viac článkov >
PS4
PC PS5 Vývoj: Sony / Guerrilla games Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|