Epic sa snaží znížiť vysoký input lag v PS5 bojovkách |
Sony sa spojilo s Epicom, aby vyriešili vysoký input lag.
Vyzerá, že Epic sa pokúša znížiť veľký input lag na PS5 v bojovkách fungujúcich na Unreal Engine. Totiž hry, ako Guilty Gear Strive, The King of Fighters XV a Street Fighter V a ďalšie majú na PS5 vyšší input lag ako na iných platformách. Nie je to ideálne, hlavne ak chce Sony platformu používať na svojom turnaji bojoviek Evo.
K téme sa už vyjadril jeden Epic vývojár, ktorý potvrdil, že na tom so Sony pracujú:
Je úžasné vidieť vášeň komunity bojových hier a odhodlané úsilie analyzovať technické nuansy rôznych titulov. Sme si vedomí tohto problému s oneskorenou odozvou a momentálne spolupracujeme so spoločnosťou Sony na podpore dotknutých vývojárov z našej strany. Uisťujeme vás, že urobíme maximum, aby sme vašim milovaným hrám pomohli zažiariť na všetkých platformách.
Samotné merania napríklad v King of Fighters vyzerali nasledovne:
Xbox always has had the lowest latency and this is before pc tests have been done https://t.co/ZlEBbRZmen
- bc 480hz Reactions Sabin (@nycfurby) February 17, 2022
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 98
- Battlefield 6 dostáva recenzie 49
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- Assassin's Creed umiestený do času po občianskej vojne bol zrušený 70
- DOJMY: Sudden Strike 5 25
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 102
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 25
- Nové Alza dni zľavy spustené 3 zobraziť viac článkov >