Epic sa snaží znížiť vysoký input lag v PS5 bojovkách |
Sony sa spojilo s Epicom, aby vyriešili vysoký input lag.
Vyzerá, že Epic sa pokúša znížiť veľký input lag na PS5 v bojovkách fungujúcich na Unreal Engine. Totiž hry, ako Guilty Gear Strive, The King of Fighters XV a Street Fighter V a ďalšie majú na PS5 vyšší input lag ako na iných platformách. Nie je to ideálne, hlavne ak chce Sony platformu používať na svojom turnaji bojoviek Evo.
K téme sa už vyjadril jeden Epic vývojár, ktorý potvrdil, že na tom so Sony pracujú:
Je úžasné vidieť vášeň komunity bojových hier a odhodlané úsilie analyzovať technické nuansy rôznych titulov. Sme si vedomí tohto problému s oneskorenou odozvou a momentálne spolupracujeme so spoločnosťou Sony na podpore dotknutých vývojárov z našej strany. Uisťujeme vás, že urobíme maximum, aby sme vašim milovaným hrám pomohli zažiariť na všetkých platformách.
Samotné merania napríklad v King of Fighters vyzerali nasledovne:
Xbox always has had the lowest latency and this is before pc tests have been done https://t.co/ZlEBbRZmen
— bc 480hz Reactions Sabin (@nycfurby) February 17, 2022
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 56
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 33
- PlayStation čelí hromadnej žalobe v Holandsku za vysoké ceny digitálneho obsahu 123
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >