Epic sa snaží znížiť vysoký input lag v PS5 bojovkách |
Sony sa spojilo s Epicom, aby vyriešili vysoký input lag.
Vyzerá, že Epic sa pokúša znížiť veľký input lag na PS5 v bojovkách fungujúcich na Unreal Engine. Totiž hry, ako Guilty Gear Strive, The King of Fighters XV a Street Fighter V a ďalšie majú na PS5 vyšší input lag ako na iných platformách. Nie je to ideálne, hlavne ak chce Sony platformu používať na svojom turnaji bojoviek Evo.
K téme sa už vyjadril jeden Epic vývojár, ktorý potvrdil, že na tom so Sony pracujú:
Je úžasné vidieť vášeň komunity bojových hier a odhodlané úsilie analyzovať technické nuansy rôznych titulov. Sme si vedomí tohto problému s oneskorenou odozvou a momentálne spolupracujeme so spoločnosťou Sony na podpore dotknutých vývojárov z našej strany. Uisťujeme vás, že urobíme maximum, aby sme vašim milovaným hrám pomohli zažiariť na všetkých platformách.
Samotné merania napríklad v King of Fighters vyzerali nasledovne:
Xbox always has had the lowest latency and this is before pc tests have been done https://t.co/ZlEBbRZmen
— bc 480hz Reactions Sabin (@nycfurby) February 17, 2022
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 22
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 58
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133
- Aprílové PS Plus hry predstavené 77 zobraziť viac článkov >