Porovnanie F1 22 na nových konzolách a PC |
Digital foundry sa bližšie pozrelo na F1 22 a jej výkon na konzolách ako aj grafiku na PC.
Digital foundry sa bližšie pozrelo na F1 22 a jej výkon na konzolách ako aj grafiku na PC a aj oproti minuloročnej verzii.
Prišli na zaujímavú vec a to, že plný raytracing je z nejakého dôvodu len na Xbox konzolách,. Napríklad odlesky v kokpite má PS5 riešené len cez SSR a rovnako aj na PC, pričom na Xboxoch ide raytracing aj počas jazdy. Môže to byť chyba. Zvláštnu chybu s tieňmi má PS5 aj v garáži, kde sú pod autom rôzne farby namiesto čistého tieňa.
Na druhej strane autori teraz už pekne zvládli 120fps režim v hre, ktorý ide v dynamickom rozlíšení stabilne na oboch konzolách, len na Xbox Series X videli len pár tearingov. Rovnako čisto ide v dynamickom 4K/60 fps.
Na Xbox Sereis S ide hra v 1080p/60 fps v detailoch veľmi podobných Xbox Series X, jedine raytracing odlesky majú nižšie rozlíšenie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GTA VI bolo odložené, ale dostalo rovno aj dátum vydania 182
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 74
- Half-Life 3, respektíve nová Half-Life hra, je už plne hrateľná a v širšom playtes 64
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 54
- Epic Games Store znižuje svoj podiel z predaja na nulu, pokým hra nedosiahne tržby 54
- PlayStation Plus Essential v máji ponúkne jednu z najlepších hier minulého roka 18
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 139
- RECENZIA: Days Gone - Broken Road (PC) / Remastered (PS5) 38
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102 zobraziť viac článkov >