Porovnanie F1 22 na nových konzolách a PC |
Digital foundry sa bližšie pozrelo na F1 22 a jej výkon na konzolách ako aj grafiku na PC.
Digital foundry sa bližšie pozrelo na F1 22 a jej výkon na konzolách ako aj grafiku na PC a aj oproti minuloročnej verzii.
Prišli na zaujímavú vec a to, že plný raytracing je z nejakého dôvodu len na Xbox konzolách,. Napríklad odlesky v kokpite má PS5 riešené len cez SSR a rovnako aj na PC, pričom na Xboxoch ide raytracing aj počas jazdy. Môže to byť chyba. Zvláštnu chybu s tieňmi má PS5 aj v garáži, kde sú pod autom rôzne farby namiesto čistého tieňa.
Na druhej strane autori teraz už pekne zvládli 120fps režim v hre, ktorý ide v dynamickom rozlíšení stabilne na oboch konzolách, len na Xbox Series X videli len pár tearingov. Rovnako čisto ide v dynamickom 4K/60 fps.
Na Xbox Sereis S ide hra v 1080p/60 fps v detailoch veľmi podobných Xbox Series X, jedine raytracing odlesky majú nižšie rozlíšenie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Stellar Blade 119
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 101
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 96
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 88
- Dostalo Stellar Blade prvým patchom aj cenzúru? 142
- Tomb Raider: Definitive Edition je už aj na PC 45
- Aké hry prídu v máji? 51
- Stalker 2 dostal nový Not a Paradise trailer a pridal aj zábery 57 zobraziť viac článkov >