Tvorcovia Just Cause pracovali na IronMan hre, ale museli ju zrušiť |
Disney malo neprijateľné požiadavky.
V roku 2010 robilo Avalanche na IronMan hre. Prezradil to zakladateľ firmy Christofer Sundberg. Na hre robili do roku 2012, ale následne vývoj stopli. Disney a Marvel totiž mali prehnané požiadavky. Chceli, aby firma prijala veľa ľudí naraz a hru vydala, čo najrýchlejšie. To by štúdio zničilo.
Chris k tomu povedal:
"Bolo to tak, na konci som bol už úplne mimo. Prišli požiadavky na skrátenie času vývoja a zvýšenie rozpočtu. Museli by sme do tímu prijať 70 alebo 80 ľudí, pre ktorých by som mal zodpovednosť nájsť nový projekt.
Ale čas vývoja sa skrátil tak veľmi, že sa to nedalo urobiť. Ak by sme na to pristúpili, štúdio by sa úplne rozpadlo."
"Na konci projektu, keď sa tím zmenšuje musíte nájsť ľuďom nový projekt, a s tým rokom skrátenia času vývoja z pôvodného plánu by to znamenalo, že by som mal o rok menej na nájdenie nového projektu pre veľký vývojársky tím, čo by bolo nemožné, a zamestnať všetkých tých vývojárov by bola úplná nočná mora, takže to bolo najlepšie ukončiť."
Hovorí, že to bol veľmi chaotický projekt, ale mohol byť naozaj, naozaj dobrý. Dodal napríklad aj to, že síce sme ako Ironman mohli lietať, ale bolo tam aj výrazné zameranie na boj zblízka. Napríklad bolo možné aj s nepriateľmi preraziť stenu.
Následne začali vyvíjať Just Cause 3, takže približne v tej kvalite by sme predtým videli aj Ironmana. Zrejme sa niektoré prvky z Ironmana nakoniec dostali tam, explózie a množstvo lietania by to naznačovalo.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 81
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- DOJMY: Manor Lords 41
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 97 zobraziť viac článkov >