Vývojár ponúkol detaily k nevydanému F-Zero Switch prototypu |
Anglický vývojár ponúkol pohľad na to, prečo sme sa doteraz nedočkali vydania novej F-Zero hry.
Nintendo má obrovskú knižnicu skvelých klasických značiek, ale k niektorým sa akoby nechcela firma vrátiť. Fanúšikovia najviac volajú asi po F-Zero, čo je pochopiteľné, keďže posledná hra vyšla v roku 2004. Už roky počúvame, že firma o tomto záujme vie, ale nová časť príde až vtedy, keď prinesie niečo naozaj nové a nie iba to, čo tu už bolo predtým.
Teraz sa ale dozvedáme, že sa firma pokúšala priniesť novú hru na Switch, ale nikdy sa to nepohlo ďalej zo štádia prototypu. V rozhovore to prezradil bývalý Nintendo vývojár Giles Goddard. Ten v Nintende pracoval dlho a na niekoľkých úspešných hrách, napríklad Super Mario 64, Star Fox alebo 1080 Snowboarding. Neskôr si ale založil vlastné menšie štúdio Chuhai Labs, s ktorým priniesol Cursed to Golf a Carve Snowboarding.
Hovorí, že jeho tím vytvoril realistický prototyp novej F-Zero hry, ktorý bol rýchly, chaotický a naozaj staval na realistickej fyzike, ale bolo tam aj viac hĺbky. Mohli ste napríklad naraziť do jedného vozidla, to do dvoch ďalších a tak ďalej, z čoho vznikla hromadná zrážka. Keďže každé vozidlo malo 4 trysky, na jazdné vlastnosti vplývalo to, ktoré a ako boli poškodené. Celé to bolo navyše masívne zamerané na multiplayer. Prototyp podporoval 16 hráčov a k tomu 16 AI protivníkov súčasne. Doplniť to mal editor tratí. To celé cielilo na 60fps.
Vedenie je ale veľmi opatrné s klasickými značkami, pretože sú to veľké a milované veci. Jednoduchšie je pre nich vytvoriť nové značky ako znovu využiť staré (čo až na pár výnimiek vidíme na produkcii posledné roky, kedy opakujú stále len tie najväčšie a inak vytvárajú nové). Okrem toho sa s prototypom dostal do situácie ako z Hlavy 22. Prototyp bol odmietnutý, lebo na ňom robil len malý tím. Tím ale potreboval peniaze, aby nabral viac ľudí.
Uvidíme, či reakcie fanúšikov po týchto detailoch rozhýbu firmu k tomu, aby sa pokúsila priniesť novú časť, aj keď nutne nebude to najviac revolučné v žánri. GBoddard by rád vydal demo, ale z právnych dôvodov to nie je možné.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 27
- RECENZIA: The Precinct 15
- Detaily k 89 miliónom Steam účtov sú na darknete na predaj 32
- Epic spustil Mega výpredaj a rozdáva Dead Island 2 29
- GTA IV port možno príde tento rok 59
- HBO znovu premenovalo streamovaciu službu MAX 67
- Vývoj GTA VI sa rozbehol naplno v roku 2020, odklad na rok 2026 má pomôcť dosiahnu 74
- Apple namiesto toho, aby odsúhlasilo Fortnite pre USA, zablokovalo hru na iOS glob 39
- Samsung predstavil svoj supertenký Galaxy S25 Edge 34
- Vylepšená trilógia S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone príde na PC a konzoly 60 zobraziť viac článkov >