"Akvizícia Activision Blizzardu Microsoftom by umožnila konkurovať [spoločnostiam Sony, Apple a Google] prostredníctvom inovácií, z ktorých by mali prospech spotrebitelia. Zatiaľ čo moderní spotrebitelia môžu streamovať videá alebo hudbu na viacerých zariadeniach na základe lacných predplatných plánov, mnohé hry sa často dajú kúpiť a stiahnuť len do jedného zariadenia. Microsoft chce túto situáciu zmeniť tým, že spotrebiteľom ponúkne možnosť predplatiť si cloudovú hernú službu, ktorá im umožní streamovať rôzne hry na viacerých zariadeniach za jeden primeraný poplatok. Z toho by mali prospech aj vývojári, pretože by im to umožnilo osloviť oveľa širšie publikum."
"Na získanie predplatiteľov tejto služby potrebuje Microsoft kompletnú knižnicu populárnych hier a v súčasnom stave ich jednoducho nemáme dostatok. Preto prichádza na rad táto akvizícia. Activision Blizzard prichádza s populárnymi hrami pre mobilné zariadenia, počítače a konzoly vrátane hier Candy Crush, World of Warcraft a Call of Duty."
Teda Microsoft hovorí, že odkúpenie zlepší konkurenciu v hernom spektre a bude dobré pre zákazníkov a aj vývojárov. Hlavne potrebujú na konkurovanie Activision s jeho mobilnými, PC a konzolovými hrami.